Har dere prøvd lenge eller traff spiren på første forsøk?

Dirtsa

Forelsket i forumet
Vi har gått uten prevensjon siden nr 2 ble født i februar14.
Håååper denne spiren klamrer seg fast![emoji173]️
 
Det ble PP11 faktisk.. Mine to barn satt på første forsøk. Spørs om jeg har blitt litt eldre? [emoji85]
 
Er nå gravid etter sa, men pp 3 siden vi startet i januar [emoji173]
 
Sluttet med piller slutten av september 16. Ble gravide på 1pp. Mista i uke 8. Ble gravid nå etter 4 pp:)
 
Jeg har to store barn på 11 og 13 år som satt på første forsøk... ble gravid i oktober på 6pp, men hadde ma i uke 10... hat hatt uregelmessige og lange blødninger og masse små spotting helt til sist mens som endelig var normal, så tror dette var den første eggløsningen etter ma, og den satt! :D [emoji322][emoji323]
 
Har ikke brukt prev siden nr 1 kom i januar 2014, så det tok ca 3 år. Tok 2 år med første, så vi var forberedt på litt tid
 
Prøvd i 5 år på nr.2. Aldri brukt prevensjon i heletatt. Håper spiren sitter til mål! :)
 
Har ikke brukt noe siden 2 uker etter keisersnittet i midten av juli 2016.

Vrææl ikke planlagt med småen kun 9mnd
 
Slutta med pilla i slutten av oktober 2016.
Gravid i 1pp, mistet i uke 7.. Gravid igjen, men MA i uke 7 som ble påvist i uke 12..
Nå håper jeg spira klamrer seg fast!!
 
Vi har gått uten prevensjon siden nr 2 ble født i februar14.
Håååper denne spiren klamrer seg fast![emoji173]️
Vi har aldri brukt prevensjon nr 1 2012, nr2 2016 og nå får vi synge sangen.... så e' det påan igjen.
Dette var ikke planlagt så jeg må si....What a surprice.
 
Ble gravid på første forsøk, utrolig takknemlig :) Håper det går bra videre også, for alle sammen!
 
Sluttet på p-piller i september, gravid på første PP, men endte i MA i uke 9. Gravid igjen etter å ha prøvd siden desember. Håper spira sitter denne gang!
 
Har prøvd i 3 år, med 3 spontanaborter. Holdt på med utredning for Habituell abort og spira satt litt uventet men veldig ønsket og håper den klamrer seg fast <3 Går på blodfortynnende og blir tett oppfulgt av sykehuset og en helt fanatatsisk gynokolog på sykehuset kalnes!
 
Første forsøk denne gangen!
Hadde aldri trodd at det skulle gå så fort!
Er svært takknemlig!!
 
Tok ut hormonspiral i oktober 2016, ble gravid i november. Hadde en SA i uke 11+4 og ble nå gravid i 2 pp etter aborten.
 
pp 3 etter sa i uke 4. prøvd i 2 år og 4 mnd totalt.
håper bare denne sitter og ikke ender i enda en sa..
 
Back
Topp