Har dere planer for påsken, klare allerede?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Jeg har en løselig tanke. Vi blir hjemme. Jeg skal trolig ha fri dagene mellom paøemeheng og påske så ungene kan ha fri, mannen vet jeg ikke enda. Vi satser på dagsturer på fjellet for å gå på ski tenker jeg.
 
Hytten. Her blir det pinnekjøtt, lammelår, påskerenn, påskequiz, leting etter påskeegg, påskegaver. Sistnevnte kun en liten hilsen
 
Hytten. Her blir det pinnekjøtt, lammelår, påskerenn, påskequiz, leting etter påskeegg, påskegaver. Sistnevnte kun en liten hilsen
Det høres fantastisk ut! Her blir vi hjemme, har ikke sjans til å vagle meg opp på ski på hytta med bekkenløsning, vi satser på rolig bypåske-kanskje en liten tur i Dyreparken og ellers kaféturer, filmkvelder og legobygging med mini.
 
Vi tenkte å prøve oss på en tur på hytten. Lille er da nesten 3 måneder. Vi har ikke innlagt vann, så får se hvordan det går [emoji4]
 
Vurderer å dra på en visitt til min mor som bor noen timer unna oss :) Får se :)
 
Vi skal gjøre ingenting hjemme, og jeg gleder meg!
 
Jeg skal bli hjemme å slappe av, kanskje be mamma en dag i påsken. Eller så har jeg avtale med fotograf om å ta gravidbilder, ellers håper jeg bare på sol så jeg kan slappe av i den gode solstolen jeg har kjøpt.
 
Back
Topp