Har dere planer for helgen?

M

Moderator Steffen

Guest
Har dere planer for helgen? Eller er dere kanskje midt i planen allerede, på grunn av ferien? :)
I dag begynner jeg på ferie, så helgen blir vel først og fremst bare rolig for å komme i "feriemodus". Men skal arrangere grillselskap for familien i morgen - og så har jeg et annet familiebesøk på søndag, så plutselig har jeg visst litt planer likevel. Men hva gjør vel det, når man har flere uker fri? :D
 
Siste tamp av ferien her. Hjemreise i dag så står midt i pakking.

Helgen skal derved brukes til å vaske klær og komme i orden, jeg skal jo på jobb på mandag. Mann og barn har heldigvis fri ei uke til
 
Kom hjem fra tur i dag
Har fått besøk av en hund vi skal passe

I morgen skal set vaskes klær og legges ut for salg
Gå tur med hunden
 
God ferie Steffen! Her blir d å rydde i boden, vasking av klær og leilighet og okkupere 2 åringen med noe slik at vi får rydda [emoji13]
 
Ingen planer. Er glad maten i Stavanger da. Og nydeligste været.

Men jeg er hjemme med valp.
Svigermor ville ha unga i morgen da på overnatting. Så de reiser opp dit fra tidlig av. Mannen er jeg usikker på om han gjerne tar en tur ut på glad maten da.

Skulle ønske mamma var hjemme. Da kunne valpen vært der en tur gitt [emoji39]
 
Jeg tenker å ta med ungene på skogstur en av dagene kanskje :) Prøver å få til lekedate for eldste :)

Mannen jobber kveld lørdag og søndag, så blir hjemme på kvelden :)
 
Vært på ferie i en uke og drar hjem til søndag. Så i morgen skal siste dag nytes, også pakker vi veø litt iløpet av dagen og etter at barna har sovnet.

Har ferie en uke til da, så blir deilig å komme hjem og :)
 
Prøve å få lillesjefen til å skjønne at det ikke er morraen kl 5, båttur, besøk av venner og flytte ut i sommerhuset for den siste ferieuka.
 
Har siste dag på jobb før ferie, så ingen store planer for helga :)
 
Back
Topp