Har dere navnet klart?

Linkii

Forelsket i forumet
Vi venter en gutt og strever sååå med å finne et navn som vi virkelig faller for. Når vi skulle ha førstemann hadde vi et navn hele svangerskapet som vi begge likte godt. Nå har vi ingen... :/ Har dere navnet klart?
 
Ja, vi har hatt et navn til gutt og et til jente klart ganske lenge. Vi visste ikke hva vi fikk, så det var spennende å se om navnet passet. Og det gjorde det. Men jeg har hørt at det kan være vanskelig å finne riktig navn som alle er fornøyd med [emoji4]
 
Vi har ikke navn klart. Men har noen favoritter. Må se henne først før vi bestemmer oss.
Har bare hatt navn klart på en av ungene.
 
Vi har ikke klart å finne et navn, har selvsagt noen favoritter, men vi må nok se han før vi bestemmer oss :)
 
Jeg, og ungene har :D
Mannen må bare følge strømmen:p
Han vil nemlig ikke snakke om navn han liker, kunne tenkt seg osv FØR barnet er født :eek:
Har våre frustrerende vær gang.

Om det blir 1, eller 2 navn får jeg finne utav når jeg ser Lille Skatt:p
Håper han passer hva jeg, og barna har kommet frem til :happy:
 
Hadde navn klart til første, navnet va klart før vi fant ut om det va gutt eller jente. Men prinsessa passa ikke til navnet. Så måtte finne nytt, vi har navn klart denne gangen også, håper dette navnet passer da storesøster har lært seg å skrive det :)
 
Vi har ikke noen alternativer en gang.. får begynne å tenke på det når vi er hjemme med babyen!
 
Vi har ikke noen alternativer en gang.. får begynne å tenke på det når vi er hjemme med babyen!

"Godt" at vi er flere.. Jeg har mange navn jeg syns er fine, men mannen er ikke enig. Han kommer heller ikke med noen forslag. Vi har et navn vi begge liker, men må se om det passer til lillebror :)
 
Vi venter en gutt og strever sååå med å finne et navn som vi virkelig faller for. Når vi skulle ha førstemann hadde vi et navn hele svangerskapet som vi begge likte godt. Nå har vi ingen... :/ Har dere navnet klart?

Ja, vi sto mellom Isak eller Odin. Så lot vi barna velge mellom disse to. De valgte Odin.
 
Her har vi lenge igjen av graviditeten, men tror vi har noen navn klare nå.
Da er det bare å vente på kjønn, for så å se hva som passer babyen når den melder ankomst :smiley-bounce012
 
Slet lenge med guttenavn, men har mange fine jentenavn jeg vil bruke. Hjelper lite når det er en gutt :rolleyes: Etter mange runder og utskiftinger har vi nå 2 navn på lista, pappan liker det ene bedre enn det andre, og det er nok det navnet han får :happy:
 
Vi lagde en liste når jeg ble gravid for første gang. Artig å se hvilke navn vi begge likte og hvilke kun den ene av oss likte. Var enkelt med førstemann og når det var gutt igjen andre gangen tok vi frem lista på nytt. 3 gang syns vi det var vanskelig å bli enige om guttenavn, men siden vi fikk ei jente var det lit enklere. Artig å se at navn vi likte for 9 år siden er navn vi liker i dag også :)
 
Vi hadde ikke navn klart på forhånd, så vi bestemte det på barsel på sykehuset. Da skrev vi ned noen navn vi likte hver for oss på ei liste, og sammenligna etterpå. Og det var kun et navn vi begge to hadde på lista (var veldig korte lister hos begge to forøvrig :p ).
 
Vi har ikke bestemt, men har en liten liste med de vi begge liker. Med førstemann hadde vi en liste på fem navn, og ingen av de passet etter han hadde kommet ut. Så vil ikke gå i den fella igjen - stiller med litt åpne kort denne gangen :) Utfordringen er å finne et vi begge godkjenner - og ikke minst storebror, vi er nok like sta alle tre :)
 
Vi hadde ikke navn klart på forhånd, så vi bestemte det på barsel på sykehuset. Da skrev vi ned noen navn vi likte hver for oss på ei liste, og sammenligna etterpå. Og det var kun et navn vi begge to hadde på lista (var veldig korte lister hos begge to forøvrig :p ).
Litt likt med oss. Men vi tok det etter OUL da. Jeg leste opp navnene på topp-50-lista (som jeg fant på nett på mobilen) fra bunnen og opp, og så tok vi ett av de to navnene vi begge likte veldig godt (vi syntes at begge måtte like navnet veldig godt). Det var kanskje 2-3 navn som bare jeg likte veldig godt og motsatt. Og det andre av de to navnene begge likte veldig godt ble litt langt i forhold til storesøster sitt navn, så da gikk vi for det korteste, så ikke forskjellen skulle bli for stor :p :D
 
Vi har ikke bestemt, men har en liten liste med de vi begge liker. Med førstemann hadde vi en liste på fem navn, og ingen av de passet etter han hadde kommet ut. Så vil ikke gå i den fella igjen - stiller med litt åpne kort denne gangen :) Utfordringen er å finne et vi begge godkjenner - og ikke minst storebror, vi er nok like sta alle tre :)
Er mange som sier det. Tror aldri jeg har sett en nyfødt baby og tenkt at det og det navnet ikke passer. Vi bestemte navnet etter OUL første gang og da het hun jo det. Samme nå. Spiller liksom ikke noen rolle om håret er lyst eller mørkt. Hun er den hun er uansett :)

Men kanskje det blir lettere når vi har bestemt oss så lenge i forveien. Det er liksom ingen mulighet for å ombestemme seg. Så hjernen er bare innstilt på at uansett hva slags baby som kommer ut heter hun ***** (med mindre det er en gutt :D )
 
Er mange som sier det. Tror aldri jeg har sett en nyfødt baby og tenkt at det og det navnet ikke passer. Vi bestemte navnet etter OUL første gang og da het hun jo det. Samme nå. Spiller liksom ikke noen rolle om håret er lyst eller mørkt. Hun er den hun er uansett :)

Men kanskje det blir lettere når vi har bestemt oss så lenge i forveien. Det er liksom ingen mulighet for å ombestemme seg. Så hjernen er bare innstilt på at uansett hva slags baby som kommer ut heter hun ***** (med mindre det er en gutt :D )
Samme her. Alltid hatt navn klart i god tid før fødsel, og har aldri tenkt at det ikke passet de.
 
Back
Topp