Har dere mye lån?

Vi har huslån på rett under 4 millioner (kjøpte huset for 5,1 mill, hadde en del i egenkapital). Jeg har studielån, mannen har ikke. Vi eier en bil som vi ikke har lån på. Vi kunne fått mer i lån, men har ikke behov for det. Har ikke lyst på mer, heller.
 
Nei heldigvis ikke. Har stort hus vi kjøpte i 2011 når vi var 18 og 20, bygger stor garasje nå og to biler og har lån på totalt 360 000 og noe å betaler 3800,- i mnd.. så lever veldig godt og er glad for det [emoji2] ikke mange i 20 årene som er så heldig! Etter sommeren skal vi bygge ut huset også og skal ta opp litt lån (ca 400 000) :) men huset er taksert til myyye mer en vi har i lån uansett så sitter godt i det.
 
Har akkurat lånt så mye vi kan på huset for å pusse opp, etter at det ble behov for flere soverom til høsten[emoji7] Men hvis jeg regner min halvdel blir det ca 1,3 mill..
 
3.5 mill i hus, biler og studielån. Forbrukslån holder jeg meg langt unna. Min del av del blir da 1.75 mill [emoji4] Men huset har gått ned 500.000 så vi må bo her en god stund..
 
Jeg har i underkant av 400k i studielån igjen. Har 3,5 mill i huslån, har ikke billån. Vi har ok inntekt og huset er verdt langt mer enn vi har lån, så ja, vi kunne belånt mye mer. Men jeg vil heller ha litt romsligere økonomi enn å låne til pipa.
 
Har igjen kun 1 mill på huslån. Alt annet nedbetalt. Endelig kan man leve litt
 
Vi har huslån. Kjøpte hus for 2,5 år siden for 2 Mill. Har vel betalt ned ca 500 000 så langt. Men vi selger huset nå i sommer da vi flytter til utlandet. Leiligheten vi har i utlandet har vi kjøpt uten lån. Så vi slipper heldigvis lån etter vi selger huset vårt :) skal bli godt
 
Har dere tatt opp masse lån, til hus, bil, hytte, båt osv..?
Eller har dere enda masse kapasitet igjen på lånefronten, som dere ikke har brukt? Tenker dere mye over det, før dere tar opp nye lån? :)
nei,har ikke det - men har heller ikke kapasitet så har ikke så mye valg. Skulle gjerne hatt huslån!:)
 
Hus, biler, studielån og hytte så har vi lån på 3,5mill. Huset er verd mer enn det vi har i lån til sammen, i tillegg til at vi har utleieenhet på huset :)
 
Vi har ca 2.7 med enebolig og bil:) kjøpte oss hus med stor tomt litt ute på landet (vil de fleste sikker si) hehe:) fikk mye for pengene og har pusset opp uten å ta opp lån, så håper på å få god takst på det å da bedre renter i banken :)! Bilen er snart nedbetalt så det blir digg å bli kvitt nå når baby kommer i år og jeg er ferdig som lærling i august.
 
Vi har tilsammen 2,7 mill i lån på huset som er verdt nesten det dobbelte. Så har jeg vel rundt 250 000 i studielån. Samboeren er snart ferdig å betale på sitt. Bilen kjøpte vi av sparepenger.
 
Pr nå har jeg billån på 130 000. Og studielån, men har enda igjen ett år av studiet. Om 1 år så har vi nok også boliglån.
 
Har dere tatt opp masse lån, til hus, bil, hytte, båt osv..?
Eller har dere enda masse kapasitet igjen på lånefronten, som dere ikke har brukt? Tenker dere mye over det, før dere tar opp nye lån? :)


Tenker over det, huset er belånt med 70
% så har lånekapasitet til met
 
Bilene er nedbetalt, har huslån på ca 2 mill :)
 
Back
Topp