Har dere mye lån?

Akkurat nå er det aaalt for mye siden vi sitter med to hus for øyeblikket. Når dette er solgt blir det bedre. :)
 
Har boliglån på i underkant av 15 % av boligens verdi. Har igjen ca. 50.000 kr på bilen (som ble kjøpt helt ny for 2.5 år siden) og straks ferdig med studielån. Kunne ikke fått mer lån grunnet min lave inntekt og ville uansett ikke hatt det. Betjener lånene uten problem og tåler veldig godt renteøkninger. Ingen kredittlån.
 
Akkurat nå har vi passe i lån. 3mill i boliglån og ingen annen lån. Snart kommer vi til å ha et lån på rett under 5mill i bolig. Så det blir garantert strammere, men det skal gå helt fint. Her vi bor koster det med enebolig. Så vi vil prioritere det. Blir nok ikke noe mer lån før om mange år. Selvom jeg drømmer om ny bil og å kunne pusse opp huset
 
Oi, det var litt bilutgifter ja [emoji85] Er du veldig interessert i bil, eller hva er grunnen til at du har tre biler? [emoji28]

En blanding av veldig bilintressert og at vi trengte noe som hadde litt lengre rekkevidde enn en elbil :hilarious: og når den ene bilen da vinterlagres fordi det er en bil som stiger i verdi og som bør passes på så ble det en til :hilarious: men den ene skal som sagt selges da :)
 
Vi har lån på 3,5 mill, men huset er verdt ca 6 mill. Hytte som er nedbetalt og bil (suv som ble kjøpt ny i fjor) som er nedbetalt. Har ca 350 000 tilsammen igjen på studielånet. Er flinke til å betale ned når vi får feriepenger, halv skatt eller mye overtid.

Vi ser etter nytt hus eller tomt for å bygge [emoji4]
 
Samboer har betalt ned studielån og deler av sitt huslån, men jeg sitter vel med rundt 1,4mill for min del av huslån og 350.000 i studielån. Vi har ikke billån eller forbrukslån :)
 
Har et heftig boliglån mtp at jeg er alene, men har utleie del å klarer oss fint og vell så det :) bryr meg ikke så mye om boliglånet, kommer uansett til å være gjeldfri godt tid før jeg blir pensjonist og har nok til å hjelpe barnet når hun blir stor, har ikke billån eller forbrukslån :)
 
Rundt 2.5 mill. Trolig litt mindre.

Det er hus, bil og en mc.
 
1,9 i lån. Hus, 2 biler, ( den ene helt ny ) ingen studielån
 
Vi har mye i lån ja, er fortsatt forholdsvis nyetablerte. Lang utdanning på begge to, men jobber i det offentlige så vi er langt unna en del andre lønninger her ser jeg. Tror vi har ca 4,2 i lån, det er boliglån og 2* studielån. Vi har nettopp solgt leilighet og kjøpt hus, så denne summen er med boliglån på huset.
 
Ca 3 mill med huslån, billån og studielån.
 
Lån på 3mil ca, det er for hus og biler [emoji5]
 
Vi har huslån på ca 4 mill og 3 billån på til sammen ca 350 000kr (skal selge den ene bilen og gå full EL men må fikses noe på den først). Vi lånte ca 2 mill under det banken gav oss finansiering på så vi har mye å gå på. Ingen av oss har studielån. Vi hadde ca 600k egenandel da vi kjøpte, så moren hans er kausjonist for de siste 400 eller noe. Blir kvitt kausjonen i løpet av et par år tenker jeg [emoji4]
 
Har et nytt boliglån, men ikke veldig stort - rundt 2 mill under det vi kunne ha klart å betjene. Jeg har et billån og studielån ved siden av. På meg personlig så har jeg nå max. lån av hva jeg kan ha da jeg også har gått ned i lønn ved å slutte å jobbe 120 prosent som jeg gjorde før. Men mannen har mye å gå på, men vi har ikke tenkt til å skaffe noen fler lån med det første nei :p
 
Back
Topp