Har dere mange ting?

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Selv prøver vi å ikke ha altfor mye for vi liker ikke rot
 
Jeg liker å kun ha det vi har behov for. Mannen drasser med litt unødvendige ting hjem innimellom, så har vel sånn... litt mer enn nødvendig. :p
 
Altfor mye
 
Nei, ikke i det hele tatt. Jeg hater rot og å ha ting som ikke er i bruk og er (altfor) dreven på å rydde, selge og kaste. Vi har veldig lite som ikke er i bruk. Jeg hadde enda mindre da jeg bodde alene, mannen er ikke helt som meg.
 
Altfor mye, men samtidig ganske lite [emoji28] mye tull vi har nå, og mye nyttig vi kunne trengt med tiden
 
Vi har nok for mye ja.

Jobber med å kvitte oss med en del av der
 
Har der vi trenger. Liker ikke rot.
 
Jeg har erfart at man fyller den plassen man har, for 5 år siden flytta vi inn i stort hus med 4 uteboder og 5 inneboder altså ca 50m2 i bod, nå er det fult[emoji23]
 
Sikkert mer enn nødvendig, men ikke mye nei. Jeg er flink til å kaste :p Boden er dog full av ting, men alt brukes/skal brukes (er en del babyutstyr blant annet og vinter/sommer klær, påskepynt, julepynt etc) ;)
 
Alt for mye, men blir opprydding før jeg flytter i ny leilighet. Men har arvet så mye som er viktig for meg. Så løsningen er vel større plass[emoji12][emoji1305]
 
Sikkert mer enn nødvendig, men ikke mye nei. Jeg er flink til å kaste :p Boden er dog full av ting, men alt brukes/skal brukes (er en del babyutstyr blant annet og vinter/sommer klær, påskepynt, julepynt etc) ;)
Samme her, men også en del ting vi ikke trenger men ikke klarer å kaste. Store kasser med cder for eksempel...hele ungdomstida til mannen og meg oppi der. Er ganske god på kasting, men temmelig glad i å kjøpe brukte ting så det jevner seg nok ut.
 
Nei. Vi bor i en liten leilighet og prøver så godt som mulig å kaste/gi vekk ting vi ikke trenger.
 
Back
Topp