Har dere lyst på flere barn?

Har ei jente på 5 mnd. Jeg vil gjerne ha en til om et par år, men mannen syns det holder med en.
Så vi får se hva vi ender på til slutt :p
 
Har ei som blir 8, en på 2 1/2 og baby på 7 mnd.

Kunne gjerne tenkt meg en til om noen år, nå skal jeg i gang med studie, så da har vi nok med 3 økonomisk sett, men når økonomien er bedre så vil vi nok gjerne få en attpåklatt:)
 
Vi har egentlig bestemt oss for og ønsker for barnets del et til men det frister ikke veldig. Om det blir blir det ikke før om 3-4 år.
 
Å nei, 3 stykker er mer enn nok
 
Vil ha en til :) og jobber med saken :)
 
Har 1 på 19 mnd og 1 i magen som ankommer om et par mnd. Tror det holder med to, men må nok kjenne litt på følelsen når litt tid har gått [emoji4]
 
Gravid med Nr 3 nå, så denne gangen skal jeg steriliseres under KS [emoji4] pga helse, så vil ikke kroppen min takle ett 4 svangerskap.
 
Ja og nei. Mye som spiller inn men har heldigvis noen år på å bestemme oss. Både jeg og yngste er under utredning. Synes det er nok stress nå med sykehus, lege, rutinene på yngste må være på minuttet( noe som gikk fryktelig galt når eldste måtte til øyelege og fikk briller, middagen ble utsatt i 75 min og yngste fikk smerter). Elsker mine to barn og er egentlig ganske fornøyd nå.
 
Har ett barn nå og ser for oss to eller tre. Vi er midt i et utviklingssprang nå, så for min del kunne hun blitt enebarn :hilarious:
 
Har 3 og synes det er helt flott, men er uventet gravid igjen. [emoji14]
 
Drømmen og planen har alltid vært å få 2, men etter Lillemor så blir det bare hun. Det var en tung avgjørelse men den riktige for oss 3 :)
 
Dette blir min nr 5 pluss at mannen har to fra før så vi setter nok en sluttstrek ved denne.
 
Har en levende, en i hjertet og en i magen. Vil gjerne ha en attpåklatt om noen år, når de to yngste er større. Men jeg orker ikke flere svangerskap. Så her skal vi etterhvert vurdere å være fosterfamilie, eller adoptere, om noen år.
 
Jeg har to flotte barn, en i hjertet og en i magen. Får se når den lille er ferdigprodusert, om vi vil ha flere eller ikke. Vi har planlagt stopp etter hvert enkelt barn, men ser ikke ut til at vi er så viljesterke [emoji85]
 
Vi er ferdige.. har 2 barn.
Nyter å være tante til en liten baby nå..
Skulle vi hatt nr 3 hadde vi måtte fått de tett.
Begynner ikke på igjen når minste er 10 år
 
Har 3 og føler til tider at det er 2 for mye:hilarious: så her er det definitivt stopp. De er 10, 8 og 2.5 år.
 
Vi har to felles, han har 2 særkulls.
Jeg kunne tenkt meg et til, men han er ferdig.
Så da er det stopp :)
 
Back
Topp