Har dere lyst på flere barn?

M

Moderator Irene

Guest
Har dere lyst på eller planlegger flere barn?
Hvor mange barn har dere nå? :)
 
Vi er ferdige. Vi har to.

Men jeg kjenner titt og ofte ett behov for baby igjen da innimellom.
På samme tid som jeg er glad jeg er ferdig med svangerskap og alt det [emoji14] Delte følelser ja.
 
Vi ønsker oss flere barn. Vi har en sønn.
 
Vi er ferdige:happy: Har tre barn . Eldste er 4 år og 8 mnd, mellomste er 3 år og minste er 7 uker :happy:
 
Dette blir (forhåpentligvis) siste. Nå er jeg sliten, og føler meg ferdig med graviditeter.
Dette blir nr 3, men har bare en levende hos meg nå [emoji173]️
 
Nei, seks stykker holder! Dette svangerskapet er så tøft at jeg ikke har noe ønske om å gjenta det flere ganger.
 
Vi er ferdige. Vi har to.

Men jeg kjenner titt og ofte ett behov for baby igjen da innimellom.
På samme tid som jeg er glad jeg er ferdig med svangerskap og alt det [emoji14] Delte følelser ja.

Nøyaktig det samme som jeg føler. ☺️
 
Jeg har funnet ut at man skal aldri si aldri, men jeg tror dette påbegynte prosjektet blir det siste. Dette er tredje.
 
Vi har lyst på flere :)
 
Vi ønsker flere barn[emoji173] Skal nå igang med å prøve på nr 4[emoji87]
 
Gravid med nr. 2. Er veldig dårlig hele graviditeten og var det også sist. Hadde en forferdelig fødsel sist.. Dessuten har vi ingen hjelp fra familie. Så det blir med 2 barn for oss. Hadde jeg vært en av de som barn i full form i graviditeten, synes fødsel var som en lek og vi hadde hatt besteforeldre over veien og masse overskudds og bedre råd kan det godt tenkes vi hadde villet ha en tredje etterhvert ;)

Men nå setter vi et punktum
 
Lyst på en til jeg.. Har 2
 
Har 1 i hjertet, 1 hos oss og 1 i magen, ønsker oss gjerne 3 hos oss etterhvert, men vi får se hvordan det går, begynner å bli gamle, så ikke gitt at det blir så lett (og som mannen sa, om vi skal ha unger som kommer inn i senga vår hver natt så spørs det om vi får anledning til å prøve så aktivt også [emoji85])
 
Vi har ei datter, jeg har veldig lyst å gi henne søsken, men vi får se hvordan det blir. Hadde utfordringer med å bli gravid, og hadde også et utfordrende svangerskap, så hvis det blir mye pes så tror jeg vi er fornøyd med henne[emoji4][emoji173]️
 
Har to og tror det blir en tredje før vi er ferdige. Mannen vil ha en eventuell nr 3 før han blir 30 å han blir 28 i år så har ikke all verden med tid med andre ord :p
 
Back
Topp