Har dere kjøpt eller bestemt vogn?

  • Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet
Jeg har Bugaboo buffalo, MB Terrain, bugaboo bee ooooog sikler på en babyjogger city mini gt [emoji85][emoji23]
Ja jeg hadde fullstendig ute av kontroll vogndilla med hun på nå 2,5 år og det kan se ut for at det blir det samme med lillebror [emoji85] Prøver å styre meg litt da [emoji849][emoji28]
 
Vi har en Emmaljunga Edge fra før av, og har bestilt en Bumbleride Indie. Jeg gleder meg så sykt til den kommer, den vil jo være det stikk motsatte av den store og stødige Edge. Liten og lett joggevogn for turer i terrenget :D
 
Ja vi har kjøpt Bugabo Buffalo :) Tror vi kommer til å bli veldig fornøyde med den!
 
Jeg har bestemt meg for at favoritten er Emmaljunga NXT90F, men om jeg må gå for en som ikke er så dyr er det Petit Cherie fra Jollyroom som er neste på listen.

Har ikke kjøpt vogn enda og kommer muligens ikke til å gjøre det før fødsel heller
 
Har kjøpt Simo kombi,stor,lun og god vogn, og Recaro citylife som er noe mindre og passer perfekt i bilen :)
 
Babyjogger city premier :) Passer forhåpentligvis til alle våre formål!
 
Emmaljunga edge i skikkelig blå farge.
Mannen som fikk bestemme vogn, siden jeg ikke er så opptatt av vogner bortsett fra at de må ha fire like store hjul og være enkel for meg å håndtere :p han hadde allerede bestemt seg for en sånn vogn før jeg ble gravid.
 
Emmaljunga edge i skikkelig blå farge.
Mannen som fikk bestemme vogn, siden jeg ikke er så opptatt av vogner bortsett fra at de må ha fire like store hjul og være enkel for meg å håndtere [emoji14] han hadde allerede bestemt seg for en sånn vogn før jeg ble gravid.
Den er helt awesome[emoji173]
 
Vi har kjøpt Buggaboo Buffalo:) Den er klar, men ikke hentet enda.
 
Back
Topp