Har dere hatt en fin påske?

Her startet den dårlig med sykdom men tok seg opp, vi har kost oss sammen medfamilie på hytta, spilt spill, gått skitur, lekt ute osv
 
Hvert på fjellet fra onsdag til søndag. Gått på skiturer, hvert ute å lekt og akt, kosa oss inne med spill, film og godis, spilt masse kort. Hvert sammen med med min mor og stefar og mine 2 søstre ;)
 
Jeg har hvert hjemme, og kost med meg småen. Han var og en tur på overnatting hos min mor så da slappet jeg av. Men småen begynte å bli forkjøla tidligere i påska og nå ligger han med feber, øyekatar og forkjøla. Eldste har hvert hos faren og på hytta. Og så hadde vi 2 kinodate i går kveld når hun var kommet hjem.

Men vi har hatt en fin påske, slappet av og fått gjort masse hjemme :)
 
Ja,det har vi[emoji4] Vi har fått gjort litt i og rundt huset og ellers bare kost oss på og med besøk[emoji4]
 
Nei, dessverre. Morfaren min døde helt plutselig i påska, massivt hjerteinfarkt. Vi var veldig nære, så har hatt (og har) det veldig tungt :(
 
Kjempefin [emoji4] fått nøkler til nye leiligheta, vært første runden på IKEA, ultralyd og sett på lille frøkna i magen og mye kos med venner og familie.

Når det eneste man har å klage over er været, så har man det ganske bra [emoji4]
 
Påsken startet med hyttetur 7-12.april og avsluttet med jobbing alle de røde dagene. Akkurat som planlagt for en gangs skyld:)
 
Ikke gjort så veldig mye, koste meg når jeg var på hytta til mine foreldre da [emoji173]
 
Gått mye tur! Sådd frø.
 
Vi har hatt en veldig fin påske! Vi har vært mye ute og jobba på både hus og i hage. Ungene har overnattet hos bestemora og femåringen fikk overnatte hos mormora og bestefaren på hytta deres. Langfredag var vi på middag til oldeforeldrene deres.
Jeg har fått gjort mye i drivhuset :)
 
Fin, men hektisk :) Flyttet, vasket og pakket ut hele påsken.
 
Påsken har vært veldig avslappende :) vært en tur på kino, dagstur til Gjøvik ellers har vi bare slappet av og gjort minst mulig :)
 
Back
Topp