Har dere fortalt det til noen?

bondemamma85

Forumet er livet
❤Januarlykke 2022❤
Jeg har fortalt det til to av mine beste venner, søstra mi og mammaen min. Tenker hvis det går galt, så har jeg noen jeg kan snakke med utenom mannen[emoji4]
 
Jeg har fortalt det til to av mine beste venner, søstra mi og mammaen min. Tenker hvis det går galt, så har jeg noen jeg kan snakke med utenom mannen[emoji4]
Jeg har ikke turt å si det til noen enda, men vurderer mine søsken, da de er veldig nære meg. Har ikke mamma lenger dessverre pga kreft :Heartpink
 
Jeg har sagt det til 2 av vennene mine:) Vet ikke når jeg skal si det til de andre enda. Tar det litt som det kommer:)
 
Jeg har ikke turt å si det til noen enda, men vurderer mine søsken, da de er veldig nære meg. Har ikke mamma lenger dessverre pga kreft :Heartpink

Jeg mistet også mamna til kreft! 4 år siden nå.
Hun er nok garantert den første jeg ville ringt til. ❤️
Jeg har fortalt det til pappa. Ellers er det kun en venninne som vet det foreløpig.
 
Trist å høre om mammaen din! Mistet pappaen min i kreft[emoji173]
Synes det er godt å ha noen å snakke med, har støtte uansett hva som skjer og det er så godt[emoji4]
Jeg har ikke turt å si det til noen enda, men vurderer mine søsken, da de er veldig nære meg. Har ikke mamma lenger dessverre pga kreft [emoji813]pink
 
Jeg har fortalt det til søsteren min og to venninner. Ellers er nok moren min den siste jeg vil fortelle det til. Hun er litt sær og synes vel å få det fjerde barnet er en for mye :( Jeg gruer meg å si det til henne fordi jeg orker ikke kritikk akkurat nå. Er jo sårbar nok som det er når man er gravid.
 
Jeg har fortalt det til søsteren min og to venninner. Ellers er nok moren min den siste jeg vil fortelle det til. Hun er litt sær og synes vel å få det fjerde barnet er en for mye :( Jeg gruer meg å si det til henne fordi jeg orker ikke kritikk akkurat nå. Er jo sårbar nok som det er når man er gravid.
Jeg grudde meg veldig til å si det til mamma også - samme grunn som deg, her ventes min 5. men 7. tilsammen...hoppa i det igår og det gikk mye bedre enn jeg trodde[emoji173] hun sa hva hun mente og det respekterte jeg, på samme måte som hun valgte å respektere vårt valg om å få en til[emoji4] jeg fant ut det var best å si det nå, før jeg blir veeeeldig hormonell [emoji23]
 
:love017
Jeg grudde meg veldig til å si det til mamma også - samme grunn som deg, her ventes min 5. men 7. tilsammen...hoppa i det igår og det gikk mye bedre enn jeg trodde[emoji173] hun sa hva hun mente og det respekterte jeg, på samme måte som hun valgte å respektere vårt valg om å få en til[emoji4] jeg fant ut det var best å si det nå, før jeg blir veeeeldig hormonell [emoji23]


Godt å høre at jeg ikke er den eneste som venter 4 eller 5 barn i ditt tilfelle. Minstemann her i huset er 5 år og har blitt 6 år innen dette barnet blir født. Så jeg håper st den store aldersforskjellen skal gjøre det lettere enn de to yngste med to år mellom. Eldste her er 12 år gammel og kan nok regne me å få god hjelp av henne :love7

Men jeg må innrømme at jeg har nesten helt glemt ut hvordan det er å ha baby i hus. Han minste er liksom «babyen» min enda. Enda han har blitt så stor:Heartbigred
 
Vi har valgt å vært åpne om IVF behandlingen vi måtte gjennom og da ble det litt naturlig for oss å fortelle familie og de nærmeste vennene våre om graviditeten med en gang. Det er en støttende gjeng som vi gjerne vil dele nyheter med på godt og vondt [emoji4]
 
:love017


Godt å høre at jeg ikke er den eneste som venter 4 eller 5 barn i ditt tilfelle. Minstemann her i huset er 5 år og har blitt 6 år innen dette barnet blir født. Så jeg håper st den store aldersforskjellen skal gjøre det lettere enn de to yngste med to år mellom. Eldste her er 12 år gammel og kan nok regne me å få god hjelp av henne :love7

Men jeg må innrømme at jeg har nesten helt glemt ut hvordan det er å ha baby i hus. Han minste er liksom «babyen» min enda. Enda han har blitt så stor[emoji813]bigred
Her er minstemann 2 år, men før han kom så var minstejenta 8 år så skjønner godt hva du mener![emoji1] men det kom så naturlig når han ble født og jeg hadde en helt annen ro over meg enn med de tre første, så det å være litt eldre (30+) har bare vært veldig fint[emoji4]
Her er eldste 17 år, blir 18 år mnd etter termin, og han er veldig glad i barn, så får nok en del hjelp av både han og resten av gjengen regner jeg med[emoji2]
 
Fortalt det til svigerinna mi.. eller HiN fant ut av det selv :)
 
Fikk positiv test i dag. Ringte samboer og mamma med en gang. Skal fortelle til svigers i kveld.

Vi mistet sønnen vår i januar i år (uke 23). Han skulle vært født nå[emoji22] Så vi ønsker å fortelle det til våre nærmeste med en gang som god støtte[emoji173]️
 
Nå vet mamma det, fikk slengt det inn mens kollegaen min gikk inn for å hente noe, så har ikke fått noen reaksjon ennå[emoji16]ho ringer vel når jeg er ferdig på jobb.. også to venninner. Så får vi se om jeg klarer å holde kjeft til uke 12.. Svigers får vel vite etterhvert..
 
Bare fortalt til min samboer og nærmeste sjef grunnet tunge løft og kjemiske midler i jobben. Sist (første gang) sa jeg tidlig til mamma, men hun var ikke så interresert som jeg hadde trodd (enda det var hennes første barnebarn) så skuffet over henne og kommer ikke til å dele det før etter OUL denne gangen.

Egentlig tenkte jeg det ikke var så viktig å holde skjult for folk denne gangen, men så er det jo litt moro å overraske folk også. Vurderer å si det til et vennepar med barn som vi er mye med, greit å kunne dele dagene med noen :)
 
Her er det kun mannen og mamma som veit det [emoji4] Tenker eg skal prøve og holde det skjult lengst mulig. Blir lang nok ventetid for barna uansett [emoji6]
 
Har fortalt det til Mamma og pappa. Mamma synes det er så tildig (12 dpo) å få vite det, for da blir det så lenge å vente:Heartred Men jeg synes det er greit at de vet, har ikke lyst til å skjule evetuelle symptomer, eller om det skulle gå galt er det fint å ha noen å prate med :)

Mannen fikk vite det først da:)
 
Back
Topp