Har dere fått noen cravings? :)

I perioder da jeg hadde hyperemesis (og ikke hadde matlyst og hadde aversjoner mot alt) fikk jeg skikkelig lyst på isbiter og isbergsalat! Kjøpte en pakke med oppskåret isbergsalat og spiste som snacks :p

Etter nesten tre måneder med ikke normal mat var det kjempegodt med grovbrød med leverpostei (to ting jeg ikke hadde klart å spise på tre måneder), så da hadde jeg dilla på det et par uker.
 
Last edited:
Nei, eller har fått dilla på traditionale pizza, men nå er jeg lei av den.
Har egentlig ikke så mye matlyst :(

Men med mellomste var den skrive med peanøttsmør.
og med 3 mann var det iskaldt vann med masse isbiter
 
  • Liker
Reactions: Xyt
Nei, ikke noe spesielt. Jeg har fått enda større appetitt da, og den var jo ikke liten fra før av så det er litt plagsomt. :p
 
Med de to eldste var det sure tær (smågodt). Og isbiter gikk jeg konstant og tygget på. Drakk mye vann med isbiter og sitronringer. Biffnudler (sterke).

Nr3... Cola light sitron.

Med nr 4 sure hodeskaller rød, og grønne men helst røde.

5 svangerskap var det grønnorange tomater :p

Nå....Går det på ting jeg er hekta på i perioder. Det endres litt etter noen uker...

Heidevegg uten noe på eller med smør og brunost.

Stratosbar, rød Stratos, Pepsi Max cherry, Nestea white peach. Eller flat center :)

Likte bedre, og ha cravings på tomater :D
Det kunne jeg spise uten dårlig samvittighet. Hadde en periode i starten nå også, men det gikk over *snurt*
 
Nei, egentlig ikke. Ikke som i en ting jeg bare må ha hele tiden i hvert fall. Jeg er mer der at jeg plutselig kan få lyst på noe, og da må jeg ha det med en gang, men det er stort sett alltid forskjellige ting.
 
Jeg har ikke hekta på en ting, men dette spiser jeg MYE av:

Is (gjerne mcflurry Daim)
Dobbel cheese (McDonald’s)
Taffel vann med bobler og smak av fersken (rema1000)
Sjokolade (i alle former.. men hovedsakelig nugatti på alle brødskiver :p og coco pops frokostblanding)
Rugsprø knekkebrød med kremost krydder og masse paprika
 
Sitronsorbet og lerum sitronsaft :Heartred
 
Akkurat nå er det Appelsiner som er favoritten, kan spise flere hele i slengen, helst iskalde
 
Back
Topp