Har dere fått mage??

Alicia85

Elsker forumet
Er selv 8+1 idag og idag la jeg merke til at magen har poppet ut. Får litt noija for hvordan skal jeg skjule det? Syns det var tidlig med mage og det er 9 år siden siste graviditet..Måtte kjøpe meg ny kosebuksa da alt strammer..De som vet om det erter meg med at det er tvillinger inni dær..hehe..
 
Jepp, pga at livmor presser tarmer /innvollene opp og i tillegg gjør gravid -hormonene at fordøyelsen går saktere og det blir mye luft i tarmene.
Så det er jo det som vises, ikke livmor før uke 12 mener jeg å huske :)
Men vi er jo alle forskjellige og de som venter flerlinger og /eller har gått gravid før får gjerne raskere mage som vises sies det jo.

Jeg har ekstra stor mage på ettermiddagen og kvelden pga mye luft, så jeg prøver å ikke være med på så mye sosialt da for å holde det skjult :hilarious:.
 
Er faktisk ikke noe særlig oppblåst..Innimellom men da merker jeg forskjell siden jeg har IBS..Ja alle er forskjellige, men gøy å høre dere andre..Skal på tidlig ul om en uke så da får man vel bekreftelse på at det bare er en..hehe..
 
Er spesielt oppblåst på ettermiddag kveld. Magen har hos meg kommet raskere ved hvert svangerskap. I første var jeg halvveis da folk kunne se det (så gikk rundt og var småtjukk lenge :hilarious:). I andre hadde jeg store problemer å holde den inne fra uke 10, og nå er jeg altså bare 7+1. Er nok mye luft og lite babymage enda da men :happy: Klarer hvertall ikke klær som strammer så jeg flytter nok inn i gravid garderoben tidligere denne gangen.
 
Er faktisk ikke noe særlig oppblåst..Innimellom men da merker jeg forskjell siden jeg har IBS..Ja alle er forskjellige, men gøy å høre dere andre..Skal på tidlig ul om en uke så da får man vel bekreftelse på at det bare er en..hehe..

Så spennende med ul! Lykke til :)
Gleder meg til oppdatering ;)
 
Merker det samme jeg også. Jeg er 9+1 idag. Og magen er større på kvelden. Men ser antydning til babybump på morningen også. Så jeg tror at nå når vi er tredjegangs, vokser livmoren fortere;) utgangspunktet vårt er jo mye større også enn noen som ikke har født før[emoji6] livmoren blir jo aldri like liten igjen
 
Er veldig oppblåst om kvelden, men om morningen når jeg ligger i sengen er det en liten mage der:Heartred Gleder meg til den vokser mer :) 9+2 i dag, 6 år siden sist graviditet.
 
Når man sier at livmoren er større etter svangerskap slik at den vokser fortere, har det påvirkning at jeg har vært gravid til uke 12?
 
Jeg er 5+2 og fikk spørsmål om jeg er gravid idag av en kollega.. jeg sa nei hvordan det? "Beklager men jeg syndes jeg så en liten mage" .. jeg er veldig oppblåst Hehe [emoji28][emoji28][emoji295]️
 
Jeg er førstegangs og har ganske tydelig mage på kvelden. Da er den også helt umulig å holde inne. På morgenen er den bare hard.
 
Jeg er 5+2 og fikk spørsmål om jeg er gravid idag av en kollega.. jeg sa nei hvordan det? "Beklager men jeg syndes jeg så en liten mage" .. jeg er veldig oppblåst Hehe [emoji28][emoji28][emoji295]️

Oi det var freidig av kollegaen din å spørre.... [emoji85][emoji85][emoji85][emoji85]
 
Veldig oppblåst her å på ettermiddag/kveld nå, håper det gir seg litt for vil ikke se gravid ut enda :p
 
Huff, har ikveld hatt første dag som skikkelig oppblåst. Uniformen er for trang og jeg føler meg stappmett, men sulten! Go jul liksom:p
 
Jeg er 5+2 og fikk spørsmål om jeg er gravid idag av en kollega.. jeg sa nei hvordan det? "Beklager men jeg syndes jeg så en liten mage" .. jeg er veldig oppblåst Hehe [emoji28][emoji28][emoji295]️
Haha. Det er så kleint. Opplevde det selv, viste ikke hva jeg skulle svare så latet som jeg ikke hørte henne, sa det ikke var supertydelig at det var meg hun snakket til
 
Haha. Det er så kleint. Opplevde det selv, viste ikke hva jeg skulle svare så latet som jeg ikke hørte henne, sa det ikke var supertydelig at det var meg hun snakket til

Sykt kleint !!! Merket at jeg ble fornærmet men hun hadde jo helt rett at jeg er gravid [emoji28]
 
Back
Topp