Har dere eget hobbyrom?

En tråd i 'Hobbyforum' startet av Moderator Wilma, 4 Okt 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. Har du bilder du vil dele? Gjerne av andre løsninger hvis du ikke har et eget rom til hobbyen(e) din(e) :D

2. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Vi som prøver :)

Akkurat nå har jeg ikke hobbyrom, har brukt spisestuebordet som hobbyplass. Men holder på å pusse opp og da skal jeg få en hobbykrok i andre etasjen. Med sybord og hyller til stoff, garn og bøkene.

3. VictoriaH Ventende August 2018

Nei, liten 2-roms med liten plass til det gitt :p

4. Neidajoda Glad i forumet Marsboerne 20 18

Teller trening som hobby? Jeg har iallefall innredet kjellerstuen som treningsrom, med matter, knebøystativ, benker, vekter, og spinningsykkel. Utrolig greit å slippe å dra ut av huset for å få trent skikkelig.

Vi har også "hjemmekontor" som hovedsaklig fungerer som gamerom ;)

5. Ceccii86 Forumet er livet Desemberlykke2017 Snøfnuggene 2018

Holder på å lage det til no, til tross for at ingen av oss er så flinke å drive på med håndarbeid og diverse, har vi masse utstyr til det. Kommer til å ha dette på eget rom (må bare beise gulvet først), også sette et stort bord der inne som vi kan male, perle, sy på og diverse i årene som kommer :) Satser på det blir brukt etterhvert som vi får barn no :)

6. Cimb Glad i forumet

Skulle gjerne hatt det

7. Ruli Forumet er livet VIP Sensommerlykke 2017 * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Jeg har eget syrom :) [IMG][IMG][IMG][IMG] egentlig tre maskiner der men fikk ikke med hele bordet :p

• Liker Liker x 3
  8. VioAur<3 Elsker forumet August 2018

Nei men har sååå lyst på når vi skal kjøpe hus :)

9. Hjertemor❤️ Gift med forumet Himmelbarn Mailykke 2018 Sommerfuglene

Nå gleder jeg meg, skal lage hobbyrom når vi flytter så jeg har alt tilgjengelig. Så godt med tips hvordan man kan ha det

10. ØnskerSpireNÅ=ferdig Forumet er livet

Ja . Jeg har to stk. Syr , strikker og hekler. Så har en del utstyr ;)

11. Cadillac Forumet er livet August 2018 Sommerfuglene

Dessverre ikke, men det står høyt på listen for det ekstra rommet jeg ønsker meg.

12. Solagreen Elsker forumet Marsboerne 20 18 Himmelbarn Julibarna2014

Ja, men det er et stort rom så det er gjestesoverom i tillegg. Har symaskin, stor pult og oppbevaring av scrapping osv.

13. nøttelitenItreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig VIP August 2018

Ikke her i dette huset, men får eget hobbyrom i det nye huset.
    I begynnelsen skal jeg bruke vesla sitt soverom, og når det nærmer seg at hun skal ha det selv må vi få fingeren ut og ordne til et annet sted. :)

14. krølle... Forumet er livet August 2018

Ikke eget rom, men har et fantastiskskap på gjesterommet som kan brettes ut så alle godsakene kommer til syne, og et bord foldes opp. Veldig praktisk og ryddig.

• Liker Liker x 1
  15. Sara_v Elsker forumet

Har eget kontor/hobbyrom, men om noen måneder blir det soverom til mageboeren.

16. Blessed_palm86 En gang må være den første... Febbisbebbis'18

Ønsker å bruke ett av rommene til det, men ikke blitt noe av enda, alltid noe som må gjøres først osv. Så sitter på kjøkkenet og så må alt ryddes etterpå, men er en grei vane, bare litt kjedelig hvis jeg har mange ideer:p

17. Snekkerdama Andre møte med forumet

Held på å lage eit no. begynte for eit år sidan, men ingenting blei gjort etter at eg vart gravid. No er det berre å male vinduslister og legge gulvet, så er det klart for innredning. :D Har henta gratis kjøkkenskap frå finn og skal forsøke å lage ei murphy-seng (seng ein kan slå opp) så rommet kan brukast til gjesterom også :)

18. Turkistliv Gift med forumet Vi som prøver :) Himmelbarn

Kan dele biler av hobbyrommet når det ikke er bod lenger :p har et rom som skulle bli syrom.. Akkurat nå er det bare oppbevaring :(

Del denne siden