Har dere eget hobbyrom?

  • Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet
M

Moderator Wilma

Guest
Har du bilder du vil dele? Gjerne av andre løsninger hvis du ikke har et eget rom til hobbyen(e) din(e) :D
 
Akkurat nå har jeg ikke hobbyrom, har brukt spisestuebordet som hobbyplass. Men holder på å pusse opp og da skal jeg få en hobbykrok i andre etasjen. Med sybord og hyller til stoff, garn og bøkene.
 
Nei, liten 2-roms med liten plass til det gitt :p
 
Teller trening som hobby? Jeg har iallefall innredet kjellerstuen som treningsrom, med matter, knebøystativ, benker, vekter, og spinningsykkel. Utrolig greit å slippe å dra ut av huset for å få trent skikkelig.

Vi har også "hjemmekontor" som hovedsaklig fungerer som gamerom ;)
 
Holder på å lage det til no, til tross for at ingen av oss er så flinke å drive på med håndarbeid og diverse, har vi masse utstyr til det. Kommer til å ha dette på eget rom (må bare beise gulvet først), også sette et stort bord der inne som vi kan male, perle, sy på og diverse i årene som kommer :) Satser på det blir brukt etterhvert som vi får barn no :)
 
Jeg har eget syrom :)
6ba5a045f46298f43bd2d022b923b94e.jpg
76c824d180cb09c554e4e80f6420eb7b.jpg
7dbf435a7ae17ee784f09255b1f38d33.jpg
aa6b38418833b341d7ccefafc942b6ea.jpg
egentlig tre maskiner der men fikk ikke med hele bordet :p
 
Nå gleder jeg meg, skal lage hobbyrom når vi flytter så jeg har alt tilgjengelig. Så godt med tips hvordan man kan ha det[emoji4]
 
Dessverre ikke, men det står høyt på listen for det ekstra rommet jeg ønsker meg.
 
Ja, men det er et stort rom så det er gjestesoverom i tillegg. Har symaskin, stor pult og oppbevaring av scrapping osv.
 
Ikke her i dette huset, men får eget hobbyrom i det nye huset.
I begynnelsen skal jeg bruke vesla sitt soverom, og når det nærmer seg at hun skal ha det selv må vi få fingeren ut og ordne til et annet sted. :)
 
Ikke eget rom, men har et fantastiskskap på gjesterommet som kan brettes ut så alle godsakene kommer til syne, og et bord foldes opp. Veldig praktisk og ryddig. [emoji1303]
 
Har eget kontor/hobbyrom, men om noen måneder blir det soverom til mageboeren.
 
Ønsker å bruke ett av rommene til det, men ikke blitt noe av enda, alltid noe som må gjøres først osv. Så sitter på kjøkkenet og så må alt ryddes etterpå, men er en grei vane, bare litt kjedelig hvis jeg har mange ideer:p
 
Held på å lage eit no. begynte for eit år sidan, men ingenting blei gjort etter at eg vart gravid. No er det berre å male vinduslister og legge gulvet, så er det klart for innredning. :D Har henta gratis kjøkkenskap frå finn og skal forsøke å lage ei murphy-seng (seng ein kan slå opp) så rommet kan brukast til gjesterom også :)
 
Kan dele biler av hobbyrommet når det ikke er bod lenger :p har et rom som skulle bli syrom.. Akkurat nå er det bare oppbevaring :(
 
Vi pusser opp kjelleren, og der blir det hobbykrok til meg! Kjekt å kunne ha symaskin stående fremme mens man holder på, så det ikke blir så rotete i stua. Har strikkemaskin også, så får se hva som står fremme mest.

Planlagt lenge, men nå har jeg endelig vært på IKEA og kjøpt det meste. Venter bare på at mannen blir ferdig å bygge skap under trappa, og jeg skal male/lakke ferdig trappa, så kan vi vaske og begynne å montere møbler.
 
Ja, bruker ene rommet som sy rom / hobby rom :) Veldig greit å ha det når man har mye. Brukte et stort bord, men som ble for lite så fikk tak i 3 metallbord som fikk akkurat plass :) Men har ikke gjort det helt ferdig, men begynner å nærme seg. har ikke bilde nå, men kan ta bilde hvis du / dere vil se :hilarious:
 
Back
Topp