Har dere det ryddig hjemme?

Jeg har gitt opp å mase om det. Har faktisk sluttet og rydde ting. Jeg har begynt, og ikke si noe. Bare kaster i stede. Han har fått to store oppbevaringskasser med lokk. Men det flyter med ting etter han utfor dem :eek:
Fikk nok av det til slutt, og kaster det når jeg ser at han ikke tar tak i det. Sier null niks det er plutselig bare borte :angelic:

Fullte opp en stor plastkasse med pocketbøker, og blader til randen. Og kastet dem i mens han var på jobb. Det var DEILIG!:cool:
Han har ikke turt, og si noe.
Hahahaha dæver av disse mannfolka våres!!
 
Ryddig og rent.

Innimellom ser man at noen bor der. Dvs når jeg er på jobb :p

Rydder egentlig sjelden. Men roter lite, så da slipper jeg mye rydding. Men må rydde etter barn og samboer som ikke legger ting tilbake på rett plass med en gang.

Støvsuger og vasker alle gulv + bad og tørker støv i alle rom en gang i uka. Vasker deler badene en til to ganger ekstra i uken. Vasker kjøkkenet flere ganger for dag. Støvsuger første etasje hver dag, drar over en fuktig mopp midt på gulvet og under spisebord på sommeren og ved behov.
 
Normalt rydding vil jeg si:) Liker å vaske og rydde, alltid gjort det:smug: Bryr meg ikke om åssen det er hos andre men bryr meg om hvordan vi har det , at det ikke ser helt kaos ut:pMen ungene kan leke og styre, men di `må` rydde opp når de ikke leker med lekene lengre :)
 
Mannen mener at det er jeg og ungene som roter. Merkelig at det alltid er strøkent når han er borte mandag til torsdag, og bomba når han er hjemme fra fredag ettermiddag (han har pappaperm på fredager) til han reiser igjen mandags morgen...
 
Nei
Prøver å holde orden, men det er vanskelig når det er for mange ting i forhold til antall faste plasser..
 
Hadde jeg bestemt hadde det vært mindre rot og ting hjemme! Men gubben er ikke så ryddig av seg (syns jeg) og skal ta vare på mye fordi det er «kjekt å ha»... [emoji28]
 
Normalt rotete vil jeg si. Kan fint få uanmeldt besøk uten at det er helt krise, men rydder mer ordentlig om jeg vet noen skal komme [emoji28]
Samme her :)
 
Jeg har dessverre alt for mye ting iforhold til plass, så selv syntes jeg ser alltid er kaos her. Men jeg rydder og vasker vist hele tiden får jeg beskjed om. Men kan leve med litt rot så lenge jeg har det rent, tar meg sjeldent mer enn ti min å få det til å se bra ut her. Og pga småen har jeg ikke annet valg enn å vaske ofte, så her heter det ikke at jeg ikke orker...
 
Normalt sett ryddig. Men akkurat nå som det er så fint vær vil jeg være mest mulig inne, så nå er det litt rotete inne. Ikke verre enn at det kunne vært strøkent på ca 20-30 min. Nå skal det sies at vi ikke har barn da [emoji28]
 
Ryddig, ja. Rent, nei.

Hybelkaniner og litt skitt bryr jeg meg lite om så lenge det er ryddig. Det blir jo litt rot i løpet av dagen med barneleker etc, men det ryddes av den ene når den andre legger datteren vår.

Er det kaos rundt meg blir det kaos i hodet, og da blir jeg stresset og sur.
 
Ryddig og halvskittent. 2 barn under 2 år og 2 hunder tar med seg utrolig mye sand inn.
 
Jeg skal få system nå altså! Har vært i en stresset periode.. Holder på å få system i ALT
 
Tar en skikkelig rydderunde hver helg, men på hverdager har jeg sjelden tid/energi til å gjøre så mye, så da bygger det seg opp igjen. Etter en nå-er-det-helg-rydding er stua strøken foruten arbeidspulten til mannen min (han har også et kontor, men det ser stort sett bombet ut, så da vil han heller jobbe på stua...), og resten av rommene er relativt ryddige, klær er lagt på plass og alle barnets leker er inni skapene på rommet hennes (men ikke nødvendigvis veldig godt sortert).

Midt i uka deler jeg og mannen på oppvasken (han tar nok mest), jeg setter på og henger opp klesvask, men putter bare rene klær i en haug for å sortere til helga, og så vasker jeg over bord og benker omtrent hver dag.

Vasking utover det blir etter skippertaksmetoden, men det er stort sett rent nok til at jeg kan ha gjester på få minutters varsel, i det minste.

(inngangspartiet renner over av sko, selv om vi bare er 3 personer...)
 
Ryddig ?? Hva er det for noe? Her er det totalt kaos:hilarious:
 
Back
Topp