Har dere det ryddig hjemme?

Det kommer an på hvem du spør. Selv mener jeg at det er normalt ryddig; ligger alltid noen leker fremme men ikke sånn at man ikke vet hvor man kan gå ;)

Mannen mener derimot at det er rotete, mener det må kastes en del ting så vi kan håpe på at det skal kunne bli ryddig :)
Haha høres ut som oss :)
 
Vi har det ryddig innimellom. Minst en dag i uken, varer ikke lenge. Ellers har vi normale mengder med rot
 
Variabelt. :p Kan være helt strøkent og fint, og det kan være totalt katastrofeområde. Som regel er det noe midt i mellom. :)
 
Normalt rotete vil jeg si. Kan fint få uanmeldt besøk uten at det er helt krise, men rydder mer ordentlig om jeg vet noen skal komme [emoji28]
 
Her bor vi 4 stk, inkl en hund. Ryddig?? Nei...
folk som kommer på besøk sier alltid at vi har det så ryddig, men vi har det vel egentlig ikke det alltid. Prøver å ta unna etterhvert, ellers er vi ganske god på skippertak.
I full jobb og barn som går ut og inn dørene her, aktiviteter og matlaging, prioriterer jeg ikke rent og pent hus framfor å slappe av på sofaen etter en lang dag.

Men det rotet som er her er mest hundehår, sand i gangen, klær på gulvet osv.
 
Signerer :)

Ikke at ungene er bedre da. Men dem er faktisk ikke dem verste. Mannen har ikke ting der dem bør være, og det irriterer så enormt.
Hahah!! Her har jeg bare godtatt rett og slett.... orker ikke fly etter å rydde opp etter han, så da blir det typ en gang i uka hvor han må være med å rydde alt!
 
Ryddig hus har gi kanskje en halv dag.. vi rydder regelmessig, vi må ofte sette ting høyt borte fra ungene så rot båsen høyt og lavt..
 
Vi rydder daglig. Støvsugeren går daglig. Speil og vask på badet tørkes av daglig. Men det kan innimellom ligge 4maskiner med klær på vaskerommet som jeg ikke har rukket å brettet og yttergangen er bomba etter skoletid. Jeg klarer ikke slappe av i rot.
 
Hos oss er det ryddig to dager annenhver uke ifb med at vaskedama er her :p
Ellers rydder jeg hvis vi får besøk :p
 
Vi er to voksne og fem barn. Her er det et salig kaos. [emoji16] Men, det er ikke usunt på noe vis.
 
Her er det relativt ryddig. Husvask hver uke, støvsuger hver dag. Alt av leker ryddes opp før leggetid og ellers hvis vi går ut. Trenger ikke å rydde når vi får gjester. Bruker å ta en skikkelig opprydning i skuffer og skap en gang i året. Men når ungene leker er det et salig kaos i stua og det lever jeg godt med - det skal synes at man har barn :)
 
Hahah!! Her har jeg bare godtatt rett og slett.... orker ikke fly etter å rydde opp etter han, så da blir det typ en gang i uka hvor han må være med å rydde alt!

Jeg har gitt opp å mase om det. Har faktisk sluttet og rydde ting. Jeg har begynt, og ikke si noe. Bare kaster i stede. Han har fått to store oppbevaringskasser med lokk. Men det flyter med ting etter han utfor dem :eek:
Fikk nok av det til slutt, og kaster det når jeg ser at han ikke tar tak i det. Sier null niks det er plutselig bare borte :angelic:

Fullte opp en stor plastkasse med pocketbøker, og blader til randen. Og kastet dem i mens han var på jobb. Det var DEILIG!:cool:
Han har ikke turt, og si noe.
 
Hvis du selv skulle beskrive hvordan hjemmet ditt er til vanlig, hva ville du sagt? Ryddig og rent? Normalt ryddig, men viser at noen bor der? Eller totalt kaos med rot overalt? :p Hvor ofte rydder og vasker dere? :)
Veldig ryddig. Vi er nok litt pertentlige begge to. Har vaskekone hver 3 uke. Kanskje 1-3 ganger i mnd vi føler det er ROT og da rydder vi så snart vi kan. Men vi kan fint legge oss med rot så lenge det ikke er ventet besøk eller annet.
 
Ryddig! :woot: Er velsignet med en ryddig mann, så da går det lettere.
 
Ryddig, men kunne nok ha vært ennå mer ryddig om jeg bodde alene. Mannen roter.. Og med røytende hund så er det alltid noen hundehår liggende her og der.
 
Back
Topp