Har dere det fint?

Her går det bare bra :) Lillemann vokser å er blitt så stor, i barnehagen om dagen når mamma er student :) Dagene går i ett, nå har jeg eksamen 30 mai, vi flytter i eget hus 1 juni og 27 juli gifter vi oss, så vi har myyyyye å gjøre ;-P Har dere det bra Lennypenny?
 
Hørtes ut som det var mye å se frem til... Hvor skalbryllupet være? Mange gjester? Funnet kjolen din regner jeg med? ;) Gratulerer så mye. Lykke til på eksamen og flytting til nytt hus. Spennende! :D
Vi har det bra vet du,har flyttet til Libya,men er hjemme i et par måneder nå...
Storebror har blitt veldig stor han også. Og er veldig selvstendig. Går i små trapper helt alene,holder seg i gjerdet ved siden av,eller setter seg ned på rumpa:)
Han virker så mye større enn det han er .. hehe..
Mina har blitt syv måneder også,og har begynt å våkne max 1 gang i løpet av natten. Er superfornøyd med det :)

Er alle på FB,siden det aldri er noen her igjen? Jeg har ikke FB lenger :(
 
Godt de har slått sammen året tror jeg, på desember 2011 var det vertfall helt dødt.. Jeg her ikke hørt om noen gr. på fb men det er sikkert..

Lillejenten er blitt ett år og 5 måneder, super aktiv og er mye ute og leker i sandkassen, eller springer rundt med storesøster. Bestemor gått til inkjøp av trampoline så nå er hun opptatt mesteparten av dagen! :p:)
 
Back
Topp