Har dere bestemt dere for navn??

Det ble bestemt samme dag vi fikk vite kjønnet. MEN vi holder det for oss selvforeløpig , sånn i til fellet vi finner ut at det ikke passer til ham..
 
Her blir det nok enten LIVE eller FRØYA ---- men vi er ikke 100% sikre .... Jeg er ennå åpen for forslag ;)
 
Hvilket navn syntes dere er finest av Emma, Leah eller Tilde? Eller så er jeg åpen for andre forslag, klarer ikke bestemme meg..
 
Tilde er eit søtt namn, det ville eg valgt av dei tre. Me (eg) har bestemt oss trur eg! Må sjølvsagt vente til ho kjem for å sjå om ho passar namnet, men er ganske sikker:)
 


Kristine91 skrev:
Hvilket navn syntes dere er finest av Emma, Leah eller Tilde? Eller så er jeg åpen for andre forslag, klarer ikke bestemme meg..


TILDE!! men det er fordi jeg syns det er så mange som heter emma og leah. Men tilde er et fint navn
 
Torvald eller Eldrid tror vi - dvs Torvald er bankers om det er gutt, men Eldrid er vi fornøyde med enn så lenge! Sitter med rier nå så det passer å tenke litt mer på navn hihi!
 


Hufserufsa skrev:
Torvald eller Eldrid tror vi - dvs Torvald er bankers om det er gutt, men Eldrid er vi fornøyde med enn så lenge! Sitter med rier nå så det passer å tenke litt mer på navn hihi!


Det har vi også på lista vår!!! ;-)
 
Prinsessa vår skal hete Aurora :) 
 


Kristine91 skrev:
Hvilket navn syntes dere er finest av Emma, Leah eller Tilde? Eller så er jeg åpen for andre forslag, klarer ikke bestemme meg..


Emma! For det skal mi hete :) Liker de andre også da :)
 
Back
Topp