Har dere begynt på julegavene?

Haha, da får du legge all sjela i det da! Du sier noe, vi har åtteprsdag nå søndag som kommer. Men vi er begge på hver vår reise. Typisk! Alltid en av oss som er det o_O
Da får dere feire dagen når dere er hjemme sammen. Lov det :p
 
Hva med å fylle en kurv med forskjellige ting du vet de liker? F.eks, vin, ost og kjeks, hvert sitt ukeblad eller bok osv :)
Ja kunne det, litt vanskelig det også, de drikker ikke, abonnerer på ukeblad selv, en er på slank og en har diabetes hehe. Vanskelige å tilfredstille. Føler bilde av barna blir for lite å gi også. men finner nok på noe tilslutt. Takk for tipset uansett.
 
Ja kunne det, litt vanskelig det også, de drikker ikke, abonnerer på ukeblad selv, en er på slank og en har diabetes hehe. Vanskelige å tilfredstille. Føler bilde av barna blir for lite å gi også. men finner nok på noe tilslutt. Takk for tipset uansett.
Da forstår jeg det blir vanskelig :p
 
Ja kunne det, litt vanskelig det også, de drikker ikke, abonnerer på ukeblad selv, en er på slank og en har diabetes hehe. Vanskelige å tilfredstille. Føler bilde av barna blir for lite å gi også. men finner nok på noe tilslutt. Takk for tipset uansett.
Gi de noe hjemmelaga saft/oljer/sauser eller billetter på teater
 
Gi de noe hjemmelaga saft/oljer/sauser eller billetter på teater
Tenkte på noe sånn ja, teater billetter får de gratis på jobben sin hehe. men noe saft og syltetøy kan gå fint.
 
Vanligvis begynner jeg veldig tidlig! helst før sommeren, i år har vi veldig dårlig økonomi og har ikke fått begynt enda! merker at det gjør meg veldig stresset!
 
Jeg tenker hvert år at jeg skal begynne tidlig med julegavene, men det blir alltid gjort i siste liten. Men siden jeg har termin i desember skal jeg få begynt tidlig i år. Nå har jeg faktisk kommet så langt at jeg har skrevet liste over hvem vi skal kjøpe gaver til. Nå begynner den vanskelige oppgaven, å finne ut hva vi skal kjøpe til hvem :p
 
Nei det gjør det ikke:)
De pleier jo ofte å stå så senterne i desember og selge spekemat gavepakker, men skjærefjøl og akevittgele ect. Kjøpte det for et par år siden, var veldig populært det. Koster 500 kr eller noe sånt, ikke så dyrt heller :)
 
Back
Topp