Har dere begynt på julegavene?

https://www.sabeltannbutikk.no/?vis=produkter&kat=17 sjekk her også litt mer enn på dyreparken sin side :p hehe guttungen fikk den sorte dame av meg til bursdags gave =P så til jul tenkte jeg kjøpe noen av de figurene langemann, pinky, pelle, pysa elns ;) hehe

Jaa, lillegutt fikk den sorte dame til jul i fjor og har lekt med den nesten hver dag siden :D han har også endel av figurene, men tenkte å se om jeg kan finne noen han ikke har :) så så jeg at Cubus faktisk hadde fått inn litt sabeltann klær nå, så jeg må vel ta meg en tur dit å kikke litt også :)
 
Prøver å samle opp fra reiser gjennom hele året til julegaver, men ender oftest med å gi den med en gang ;)

Har noe strikk som begynner p samle seg, men innser det blir knapt med tid innimellom babysyrikkingen!
 
Har 3 gaver igjen, men det er de vanskelige så vi får se hva det blir.
 
Har begynt :) Og har en liste med en del jeg skal kjøpe :) Men noen aner jeg ikke hva jeg skal kjøpe... Mannen og barna er alltid like vanskelig å finne noe til. De har alt!
 
Prøver å samle opp fra reiser gjennom hele året til julegaver, men ender oftest med å gi den med en gang ;)

Har noe strikk som begynner p samle seg, men innser det blir knapt med tid innimellom babysyrikkingen!
Har en fæl tendens til å gjøre det samme :p
 
Har begynt :) Og har en liste med en del jeg skal kjøpe :) Men noen aner jeg ikke hva jeg skal kjøpe... Mannen og barna er alltid like vanskelig å finne noe til. De har alt!
Mennen er alltid vanskelig her :p
 
Svigermor og svigerfar. Så har eg litt igjen til guttungen, men han finner jeg nok ut av noe. Men de andre er veldig vanskelig.
Hva med å fylle en kurv med forskjellige ting du vet de liker? F.eks, vin, ost og kjeks, hvert sitt ukeblad eller bok osv :)
 
Jeg har såvidt begynt,men har en del i hode.

Til ene tantebarnet gutt 8år har jeg kjøpt to pk lego. Skal også få noe klær. Fc barcelona og/eller minecraft.

Mams skal få babor kalender i førjulsgave bl.a. Ellers kalender med veslegutt.
Hun skal videre få babor hudkrem.

Ellers har jeg som sagt mye i hode. Annet tantebarn elsker frost, og skal bla. få jakke og dukke.
Så blir det noen kurver med div til en del.
 
Sant sant! Vi får glede oss til julaften som alle andre da :) men det er sikkert noen som har bursdag underveis?
Det er det HELDIGVIS :D Og 8år siden mannen og jeg ble i lag. Slikt må feires ;)
 
Det er det HELDIGVIS :D Og 8år siden mannen og jeg ble i lag. Slikt må feires ;)

Haha, da får du legge all sjela i det da! Du sier noe, vi har åtteprsdag nå søndag som kommer. Men vi er begge på hver vår reise. Typisk! Alltid en av oss som er det o_O
 
Back
Topp