Har dere begynt på julegavene?

har ikke begynnet ... jeg elsker jule rushet jeg :p hehe :O syntes det er litt koselig ;)
 
Hehe :) Kan tanke meg du hører den sangen ofte ja. I vår slekt er jentene hekta på frost og monster high, mens guttene er hekta på angry birds og teenage mutant ninja turtles :)


Ja de har som regel enkelte ting de er opptatt av :) Vår gutt har vært skikkelig sabeltann fascinert siden før han fylte 1 år. Nå er han 3 og elsker fortsatt alt som har med Sabeltann og sjørøvere generelt å gjøre :D Blir en utfordring å finne sabeltann effekter som han kan få i gave som han ikke har allerede :p
 
Har ikke begynt sånn direkte, men Bhg bildene av storesøster var kjempefine, så tenker det er en del i familien som skal få innrammet bilde til jul! :)
Sånne bilder er kjempefint å få :)
 
Ja de har som regel enkelte ting de er opptatt av :) Vår gutt har vært skikkelig sabeltann fascinert siden før han fylte 1 år. Nå er han 3 og elsker fortsatt alt som har med Sabeltann og sjørøvere generelt å gjøre :D Blir en utfordring å finne sabeltann effekter som han kan få i gave som han ikke har allerede :p
Slike ting finner man vel kanskje ikke på ebay heller? Sjekket ut nettbutikken til dyreparken? http://www.dyreparkenbutikken.no/ds...in_description=1&keywords=sabeltann&.x=0&.y=0
 
Det er sant. Man bør være ganske sikker når man kjøper gaver så tidlig for det er kjedelig om det bare blir lagt i skapet. Vanskelig å få gaveønsker her i gården. Alle sier bare at de ikke vet :/
Her er det ingen som gir ønskeliste, jeg kjøper ting jeg vet folk liker jeg
 
Jeg også burde skrive liste til de jeg ikke har kjøpt til, men kommer liksom ikke på noe :p
Jeg skriver ikke lister.

Det er feil, jeg skriver tusen lister. Men ikke over hva jeg skal gi før det er kjøpt for det vet jeg jo ikke
 
Det er sant. Man bør være ganske sikker når man kjøper gaver så tidlig for det er kjedelig om det bare blir lagt i skapet. Vanskelig å få gaveønsker her i gården. Alle sier bare at de ikke vet :/
Hittil kjøpt ting som er ønsket, eller Lego. Og ei bok. Lego får man alltid bytte etter jul om de får flere av samme
 
Jeg skriver ikke lister.

Det er feil, jeg skriver tusen lister. Men ikke over hva jeg skal gi før det er kjøpt for det vet jeg jo ikke
Godt sagt :) Kan ikke skrive det man ikke vet.
 
Ja de har som regel enkelte ting de er opptatt av :) Vår gutt har vært skikkelig sabeltann fascinert siden før han fylte 1 år. Nå er han 3 og elsker fortsatt alt som har med Sabeltann og sjørøvere generelt å gjøre :D Blir en utfordring å finne sabeltann effekter som han kan få i gave som han ikke har allerede :p
de har fått mye nye sabeltann gensere, joggedresser, sverd o.l. , pysjamaser av kapteinsabeltann ;) gutten vår fikk håndkle og teppe av kaptein sabeltann til bursdagen av ei venninde,, stor fornøyd var han :p hehe
 
bare et lite tips på coop obs Fks er de bøkene av kaptein sabeltann MYE billigere, spesielt om du er medlem ;)
Godt tips! De selger masse flotte barnebøker der :)
 
Cubus har en ny sabeltann-kolleksjon nå, så jeg i går. Tipper eldste ønsker seg noe derfra...
 
de har fått mye nye sabeltann gensere, joggedresser, sverd o.l. , pysjamaser av kapteinsabeltann ;) gutten vår fikk håndkle og teppe av kaptein sabeltann til bursdagen av ei venninde,, stor fornøyd var han :p hehe


Åå takk for tipset :) Blir nok å handle litt sabeltann ting til han i gave da :D
 
Nei har prøvd å kikke litt, men var ikke noe særlig der :p Men å kikke på nettbutikken til dyreparken var ingen dum idé! Takk for tipset :D
Jeg har mine smarte øyeblikk :p
 
Back
Topp