Har dere begynt å planlegge sommerferien?

  • Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet
M

Moderator Stine

Guest
Blir planene noe annerledes nå som det er en liten mageboer med?
 
Nja... Vi skal en tur til Tusenfryd (får ikke kjørt mye jeg da :( ) . Skal en helg på Bolærne, øy utenfor Tønsberg og 1 uke på hytta. Begge deler skjer ikke like oppunder termin, men nærme nok... Så jeg tar med fødebagen og helsekortet begge stedene hehe :D
 
Jepp... Vi skal male og fikse på huset.... Så blir hjemmeferie i år ;)
 
Hadde tenkt oss en tur til Danmark i juli men tror vi dropper det i år
 
Mageboeren er heldigvis ute før sommerferien. Men blir ingen ferie i år da, men det er pga at vi skal flytte og økonomiske hensyn.
 
Dropper sommerferiereise siden terminen er i juli. Får bli turer på stranden med mini.
 
Her er også babyen ute før ferie. Ungene skal være med bestemor på en tur, og mannen tar de med seg på hytta.
Jeg blir hjemme og koser meg med babyen og passer grønnsakshagen :)
 
Tror me blir hjemma i sommar. Har termin om 15 dagar og mini kommer eg ha pass færdigt før sommar ferien
 
Her ble det litt forandring i planene. Har termin 4.juli så blir ingen ferieturer før han er ute. Har heldigvis stranden 5 min gåtur hjemmefra, så er være bra blir det nok mange turer dit :) Hvis formen er ok etter fødsel blir det vel et par hytteturer. 31.aug setter vi oss på flyet, da blir det ferie og kos i Spania <3
 
Vi er veldig usikre. Har ikke termin før i november, men jeg aner jo ikke hvordan formen er i juli, så vi tør ikke helt å legge planer og bestille noe reise. Blir kanskje noe litt spontant..
Flere som er usikre?
 
Vi skal til Spania i august og så blir det mest sannsynlig en tur til østlandet og Sverige for å besøke familie vi har der som ikke kan besøke oss i Stavanger i sommer. Jeg har termin i midten av mai så vi regner med at det bør gå bra. :)
 
Nei, det er veldig avhengig av bekkenet. Tror dessuten at legen kommer til å anbefale meg å ikke reise fra uke 30. Må ta det litt som det kommer. Orker ikke tanken på ferie når jeg er høygravid heller
 
Eg har termin i november og va veldig usikker på ka me sku gjera. Men bestilte oss tur te Spania. Må berre ta hensyn te varmen og styra da litt sjøl. E berre eg og mannen min, so da ska nok gå greit
 
Back
Topp