Har dere begynt å planlegge julegavene?

Vi har begynt å planlegge at vi må planlegge de :D
 
Jepp. Ferdig med fire stk, og begynt produksjon av en femte (strikketøy). Har tenkt å spre det litt utover høsten og være mest mulig ferdig før desember kommer. :)
 
Tidlig ute i år på grunn av termin i slutten av november. Har skrevet en liste over hvem vi skal kjøpe til og forslag til hva vi kan kjøpe, men har ikke kjøpt noe enda. Bruker vanligvis ikke begynne å tenke på julegaver før i midten av november :p
 
Tokk frem strikkepinnene og begynte i dag, og planlagt to.... Takket være en telefon fra min kjære søster.[emoji14]
 
Har handlet inn en del :)

De siste er sånn gavekort gaver, så det er ikke noe stress :)
 
Handlet litt ja :)
 
Handlet inn en god del allerede :)
 
Jeg er så elendig til å holde meg, ungen har allerede fått 2 av gavene sine :p
 
Jepp. Listen er klar og har begynt å handle inn til de som har sakt ifra om hva de ønsker seg :happy:
 
Ja, eller har begynt å skrive julegaveliste og skrive ned hvor mye jeg skal kjøpe for til hver, altså lagt budsjettet for julegavene. Vet om et par ting jeg skal kjøpe i julegaver allerede da, men ikke kjøpt noe ennå. Skal bli ferdig med alle gavene innen 1 desember [emoji4]
 
Vet hva jeg skal kjøpe til lillemann, alle andre er jeg usikker på :p
 
Nei, jeg pleier å starte med det i november. I år blir det nok litt kaotisk i og med at lillegutt er ventet hvert øyeblikk... Burde kanskje lage meg en liste, og se på hva de ulike kan få.
I fjor kjøpte jeg en del på nett og bestilte det hjem til mamma. Hun hentet, og jeg pakket inn når jeg kom hjem. Det var en super løsning, for da slapp jeg å ha med så mange gaver i kofferten. Det blir fort slik i år også. Men vi må og finne ut hvor vi skal feire denne julen...
 
Prøver, men syns det blir vanskeligere for hvert år som går.. folk kjøper jo alt de vil ha og trenger for tiden, så er ikke noen ønsker igjen til jul. Blir vel noe ræl i år igjen som aldri vil bli brukt [emoji85] prøver å finne noe som passer dem som får det og som vil bli brukt, men treffer sjeldnere og sjeldnere.
 
Begynt å planlegge/lage tipseoverslag og også kjøpt noen få ting fra eBay da der kaaaan ta litt lenger tid mot jul så greit å ha det i boks men tror ikke vi får gjort ferdig noen eller begynt mer konkret før nov. Har sykt mange bursdager også i november og desember #dyrtdyrtdyyyyrt heheehe
 
Back
Topp