Har dere barnenavnet klart?

Navnet er klart, det er oppkalling så vi ble veldig fort enige om hva hun skulle hete :)
 
Navn? Næh... kommer aldri til å bli enige [emoji28]
 
Har ikke helt bestemt oss, men nesten. Tror vi står mellom to navn nå. Kommende storesøster har en helt klar favoritt som vi egentlig ikke hadde tenkt på som plutselig ble med i diskusjonen da hun sa at det skulle lillebror hete [emoji23]
 
Vi har dessverre ikke kommet frem til noe. Jeg har veldig lyst å finne et navn nå, men samboer mener vi har goooood tid og utsetter det hele tiden. Stresser meg litt for hadde så lyst å få bestilt ting med navnet til lille på før han kommer.
Men navn må nå han få uansett [emoji6]
 
Vi har navnet ganske klart. Tror vi.. vi er litt frem og tilbake med et mellomnavn da min datter fra tidligere forhold har dobbelt navn og syntes de bør stå litt i stil til hverandre.
 
Navnet er klart. Vi tror det blir en gutt, men vi har navn klart for begge kjønn. [emoji7]
 
Ganske sikker på at vi har navnet klart nå. Vi kaller henne dette når vi snakker om henne og har begynt å tenke på noen dekorasjoner med navnet. Vi har delt det med nærmeste familie, men med forbehold om at vi skal se henne før vi tar den endelige avgjørelsen, så det er ganske hemmelig frem til fødselen, selv om venner er veldig nysgjerrige! :p
 
Men i dag sa mannen: nei, får vel sette meg ned og tenke litt på navn jeg og.

Her er problemet at jeg har en liste og har foreslått mange navn, men at han rett og slett ikke har vært klar enda [emoji23]

Samme her . Jeg har foreslått masse og han har ikke vært helt der enda :hilarious:
 
Vi er ganske sikre på navnet, men har sagt til alle rundt at det er fare for at vi bytter om vi ikke føler det passer til han [emoji4]
 
Back
Topp