Har barnet ditt noen favoritt filmer eller barne tv figurer ?

Piper Chapman

Gift med forumet
Som de har dilla på, som gråtass el lignende ?

Min liker knerten godt, han har figuren elsker sangene og har alle filmene ;))
Så er det ellers barne tv som går på Junior og superen ellers. Handy many, mikkes klubb hus, fantasiens flytte folk.
men min kunne sett på knerten hver dag om han fikk lov ;)
Når jeg begynner å bli lei får jeg kanskje introdusere han for andre barne tv som gråtass ?  Skjønt det er stas for mange barn i den alderen 2-4 liker det så. 
 
Lynet McQueen er fortsatt helten.. Han fikk sansen for han da han var 1 år. Nå er han over 5 og fortsatt blodfan.

Ellers liker han Ninjago, Spiderman, Byggmester Bob, Dora og masse crap jeg ikke husker navnet på som går på Boomerang.
 
handy manny og Phineas og Ferb er vel de største favorittene.. så mikkes klubbhus, dora, cars og det meste anna som sendes på disney junior.
 
-Dora (utfordring nok når hun skulle ha Dora-bursdag)
-Ozzy and Drix
-Toy Story

Det er vel storfavorittene atm. 
 
Guttepjokkene her elsker Spiderman, Cars og brannmann Sam. De hadde en kort periode der Dora og Tingeling stod høyt i kurs, men det ble etterhvert litt for lite action:) 
 
Cars og Toy story filmene er veldig pop, og Kaptein Sabeltann dukker opp inni mellom.
 
3 åringen er mest interessert i musikken på tegnefilmene men ser på cars og handy mandy men får og med seg en del av det andre som broren på 8 ser på og det er spiderman,cars og stort sett alt av tegnefilmer men ikke noen favoritter enda,,
 
min lille på 20 mndr, har ikke mye ro i kroppen til å se på tv, men han liker figuren figuren mikke i mikkes klubbhus, blir helt vill når han ser mikke i introen og er veldig glad i musikken der:)
jake og sjørøverne er også en favoritt, men der også er det mest musikken som fenger og er helt vill når de to som spiller etter episodene kommer hehe ellers liker han også oso litt, men ser vel egentlig bare noen sekunder på det.
blir helt vill når vi leter fram nattasangen til fantorangen på youtube og liker godt fantorangen:)
cars og knerten har vi ikke sett så mye på...
vi har en barnecd med blant annet kaptein sabeltann sangen på og den må vi spille om igjen og omigjen hver dag, bare den sangen:)
 
Jenta mi er 3 år og liker veldig godt kaptein sabeltann, Cars, Istid, Brannmann Sam, Karius og Baktus og Spiderman enda hun ikke har sett noe spiderman film :)
I barne tv er hun vel glad i peppa gris og timmy.

På datan liker hun godt å se tom og jerry, pippi langstrømpe, emil.

 
Egentlig liker hun det meste, morsomt  bare hun kjenner igjen figuren liksom. 

Hun er veldig glad i Hello Kitty, men det funker også med Minnie (og sikkert Mikke også, men det fins jo ikke på jenteklær som jeg har sett iallefall), og uansett disney eller barnetv som hun har sett. 
 
Jenta mi på 2 år elsker Drømmehagen og Fantorangen :-) De er det eneste programmene hun sitter helt stille i en halvtime å ser på :-)
 
Min gutt på 4 år digger alt som har med cars å gjøre, og særlig Lynet. Andre ting han liker er Simba og han begynner å få litt intersse for kaptein sabeltann og andre sjørøvere. 
 
Ja, største digger lynet mc.queen, og raul, philmore, sally, helle,  bill, grim..alle i cars!
Minste liker drømmehagen, og aller best Makka Pakka!
 
går litt opp og ned... når hun var mindre var det drømmehagen, Dora er litt gøy enda, og prinsesser da. filmen som har gått mest for tiden er Rapunzel.
Eller liker hun Astrid Lindgrens filmer:-)
 
Back
Topp