Har barnet ditt mange venner?

M

Moderator Steffen

Guest
Er de mye på besøk hos hverandre? Overnattingsbesøk? Hva gjør de på når de er sammen? :)
 
Han har noen venner i bhg, men de er for små til å besøke dem alene. Ellers er det spesielt to andre barn han leker veldig godt med :) alle andre barn er gøy, da :)
 
Han har 2 stykker som oppfattes som bestevenner :)

Ikke så mye besøk hjemme ennå, og ihvertfall ikke overnatting :)
 
De har noen gode venner ifra barnehagen, men er enda for små til å overnatte :)
 
Her er det mye venner og åpent hus[emoji2][emoji1373] ønsker at mine barn skal vokse opp med at her kan de henge med venner etc.
Derfor begynte jeg tidlig med å invitere hjem venner av barnet i bhg alder. De nærmeste begynte med overnatting alt fra 1-3år.
Mens jeg arrangerte første pyjamasfesten m/overnatting for jentene på bhg avd. når min eldste datter var 4,5år. De ble totalt 8jenter - var kjempegøy [emoji2]

Her vi bor idag har min eldste datter(7år) 3 nære venninner. De er en sammensveiset firkløver.
Mens hun har noen andre venninner fra tidligere bosted, de bor gjerne her i ferier og noen helger i løpet av året.

Minste er 1,5år og hun har nettopp hatt ei jevngammel venninne her i 5dager nå. (Vært dagmamma for barnet tidligere så kjenner henne godt).

Mange tilknytninger har jo blitt bygget da jeg i realiteten har vært barnevakt for jevngamle til mitt/mine barn.

Hva barna gjør under besøk etc avhenger veldig av hvilke personligheter som er på besøk og hvor knyttet de er.
De eldste ønsker veldig ofte å sitte på iPad eller se film. Men ser jo at hvis det begrenses så er det gøy å lage ting, bake, hoppe trampoline, bade eller så blir det lek med barbie/lego friends.

Hos de minste går det i baby dukker, duplo og bøker[emoji6]
 
Back
Topp