Har barnet/barna dine samme øyefarge som deg?

Ja. Vi har blå øyne hele gjengen:)
 
Han har knallblå øyne. Mer lik pappaens enn mine. Ellers er han meg opp ad dage. :)
 
Eldste har knallblå øyne som sin far. Minste har multifargede øyne som meg. Spent på sistemann...
 
Arvet mine blå øyne. Mannen har litt ubestemmelige, med innslag av grønn, brun og blå, alt etter hva lyset gjør med de. Spent på å se øynene til frøkna i magen!
 
Ingen av oss har hans øyenfarge. Har mye mørkere enn noen av oss, grønne som grenser til brunt. Men han er da vår så :p

Vi har brune øyne på begge sider, så er vel derfor. Bare så rart når vi ser oss i speilet sammen alle tre, og han har så mørke.
 
Jeg har mørke blå og faren har brune.
Foreløpig er de lik mine, men hun er bare 5mnd så de kan jo fortsatt endre seg :)
 
Hun har gråblå øyne, og jeg synes mønsteret i iris ligner mer på mine gråblågrønne ringer enn på far sin jevnere blå farge. Hvis det dukker opp et snev grønt etter hvert vil hun ligne mer på meg :)
 
Brunt er domimant og datteren vår har fått like brune øyne som meg. Like lys i huden som den pappen sin (som forøvrig har blå øyne), men blir lett brun om sommeren.
 
Mannen har nærmest svarte øyne, jeg har blå/grå og ungene sine er brune så mest arvet fra mannen som forventet [emoji4]
 
Biologisk far til eldste har grønne, jeg har blå. Datteten vår har noe midt i mellom

Mannen min har det de kaller Hazel eyes, brun/grønn
Vår første har nøttebrune øyne
Vår andre har grønne :)
 
Han har knallblå øyne som sin far. Var egentlig litt overraska, for jeg har mørkebrune øyne. Men min mor har grågrønne, og faren min har brune, men ikke like mørke som meg - så jeg er vel bærer av litt lysere øyepigmenter [emoji6]
 
Back
Topp