Har barna deres fått noen rare julegaver/barselgaver?

Det er jo stor forskjell på barn, så størrelseguide i butikken er i grunn ikke så lurtå se på detheller.

Sant. Her bruker hun str 92 allerede, og hun er ikke 9 mnd ennå!

Som barselgave så er det jo like greit å bare kjøpe str 62. Da er det iallfall ikke for lite. Og etter hvert til jul og bursdager så kan man jo faktisk spørre hva slags størrelse de bruker så slipper man å kjøpe feil.
 
Har ikke fått noen rare gaver... men forrige jul, før hun ble født, så var det flere som ikke kjøpte gave til henne fordi hun ikke var født ennå. Istedenfor så fikk jeg gaver jeg ikke hadde bruk for. Det syns jeg var tåpelig.
 
Har ikke fått noen rare gaver... men forrige jul, før hun ble født, så var det flere som ikke kjøpte gave til henne fordi hun ikke var født ennå. Istedenfor så fikk jeg gaver jeg ikke hadde bruk for. Det syns jeg var tåpelig.
Jeg har aldri kjøpt julegaver til noen som ikke er født ennå. Og kommer heller ikke til å gjøre det.
 
Jeg fikk en minityr-collegejakke til lillegutt med rosa emblem på. Nå er den i riktig størrelse og hver dag lurer jeg på om jeg skal ta den på han eller ikke :p
 
Vi fikk et lys lilla strikkesett med lilla silkebånd og heklet blondekant i str 1.5år når min førstefødte var ca 8 mnd.
 
Tegnebok som allerede var tegnet i :p
 
Fikk en hjemmestrikket bukse i posten. Den var veldig fin men for liten. Vi fikk den i for sein barselgave. Lurt å strikke små klær før ungen er født.
 
Jeg har aldri kjøpt julegaver til noen som ikke er født ennå. Og kommer heller ikke til å gjøre det.

Nei. Men når folk ønsker seg det så hvorfor ikke? Istedenfor å gi gaver til foreldrene som har alt de trenger?
 
Fikk barselgave fra et vennepar, postman pat bil og figurene postman pat og katten. Vi holdt på å dæve av latter, ettersom at mannen min jobber i posten. Så det var en morsom gave/leke til mini:):):)
 
Back
Topp