Har barna deres fått noen rare julegaver/barselgaver?

Samme her! Fordi hun er så glad i lilla. Skjønner ikke hvordan hun kan gå glipp av å se at hun står midt i jenteavd. :p
Fikk også en hjemmestrikka lue av ei venninne en gang. Den var alt for stor og hele var strikka i vrangbord.Og så hadde hun bare knytt på en tynn tråd på hver side til å knyte under haken på baby! :p


Sent from my iPhone using BV Forum

Skjønner ikke jeg heller! :p Den aller første bodyen gutten vår fikk av henne, var rød med teksten "My Little Princess" på :p
 
Svigermor kjøpte en kjole til eldstemann, tror hun trodde det var en genser men det går jo an å se at det er skjørt på den og at den hang i jenteavdelingen. Fikk også ei helt svart t-skjorte i str 98 da han var nyfødt.
Men, syns egentlig det er verre å få leker kjøpt på europris i dårlig plastikk som er ødelagt før det har gått en dag.
 
har ikke det enda, men kanskje det kommer.

Mange morsomme innlegg her :)
 
Har fått så mange fine gaver, og synes generelt folk er flinke til å spørre om størrelser og alt.. kommer ikke på noen rare gaver :)
 
Ikke nødvendigvis noen rare...Men da vi ikke visste hva vi fikk hadde vi jo bare nøytrale farger på klær. Tenkte at mange ville komme med litt blått tøy men istedet hadde omtrent alle kjøpt helsetepper, håndklær og gulpekluter:p Så blått tøy måtte jeg ut å handle selv;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Det er jo stor forskjell på barn, så størrelseguide i butikken er i grunn ikke så lurtå se på detheller.

Veldig sant. Kjøpte en topp til jenta til min kusine. Visste ikke str, og ville ikke spørre kusina mi, så brukte guiden. Toppen var to str for liten...
Heldigvis ikke noe problem å bytte den da :)
 
Overraska over feil str her :p selv om man ikke har peil så har man vel et ca øyemål?:p for ikke snakke om str guide i butikker;)
feil str her tror jeg har med at hun så på ting som kunne hvert fint til sin egen datter på da 4 år :p
 
Veldig sant. Kjøpte en topp til jenta til min kusine. Visste ikke str, og ville ikke spørre kusina mi, så brukte guiden. Toppen var to str for liten...
Heldigvis ikke noe problem å bytte den da :)
Kusina til poden er 9 år men brukee str 12:).
Klær er ikke lett å kjøpe
 
0130196_PE284460_S3.JPG Min mamma er den eneste som har klart å kjøpe riktig størrelse på klær til lille gutt, alle andre med unntak av svigermor kjøper for smått, svigermor kjøpte 110 når han var 6 mnd. Gutten min er stor for alderen og har hele tiden brukt minst en størrelse større enn det tabellen foreslår så den er bare tull for oss. Det verste med det svigermor kjøper er at det er kjøpt i billigbutikker i utlandet så vi får ikke bytte det. Vi fikk også denne "nydelige" bamsen i barselsgave.
 
Her fikk lillegullet et lekefly i barselgave fra onkelen til samboeren min. Flyet hadde med et eget skrujern slik at man kunne demontere det og sette det sammen igjen. Tror det var beregnet fra 4 år og opp.
 
Sønn min fikk en kaffekopp i julegave når han var 7 mnd gammel. Ikke noe han kunne bruke på noen år :p
 
Back
Topp