Har barna deres fått noen rare julegaver/barselgaver?

Fikk bodyer i min bursdagsgave, 5 måneder før termin
 
Jo kom på noe nå. Svigermor kjøpte kort armede bodyer i str 56 i barselgava. Hun er født i januar:p litt for kaldt for det:p men hun er unnskyldt, hun visste faktisk ikke at de var kortarmede. De lå innpakket i en topakning.
 
Hver jul får guttungen klær som er to nr for store. Så vi må ut hver romjul og bytte det som går. Synes dette er veldig kjedelig jeg sier til alke hvilke større gan bruker og str etter den han bruker, men det gpr aldri inn

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app
 
Fikk eit sett med heimestrikka lue og jakke til førstemann av ei som jobbar på samme avd som meg. Jakka var kjempekort og brei, og lua passa bedre til meg enn han i str. Var veldig pinlig, sidan ho stadig spurte om me brukte settet på han;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Overraska over feil str her :p selv om man ikke har peil så har man vel et ca øyemål?:p for ikke snakke om str guide i butikker;)
 
Fikk en strikkadress som var utrolig liten og uten åpnibg til å komme inn i dressen. Kun mulighet til å åpne en knapp i halsen. Var også med strikka sokker som jeg ikke fikk på ham når han var nyfødt engang... Blir nok fine dukkeklær engang :)
 
Ikke rare gaver, men litt rart når det virker som folk ikke tenker. Fikk min sønn i beg av august. En venninne kom med en tykk "høst"dress, den typen de har på hm, i str 50. Fikk aldri brukt den for å si det sånn.. Fikk også sommerklær i større størrelser som typisk passet når det var midt på vinteren.
 
Ikke rare gaver, men litt rart når det virker som folk ikke tenker. Fikk min sønn i beg av august. En venninne kom med en tykk "høst"dress, den typen de har på hm, i str 50. Fikk aldri brukt den for å si det sånn.. Fikk også sommerklær i større størrelser som typisk passet når det var midt på vinteren.
Er nok mange som ikke har barn som gjør den tabben. Vinterklær om sommeren er jo håpløst, men sommerklær om vinteren går som regel bra. Bare å ha klær under eller over:)
 
Overraska over feil str her :p selv om man ikke har peil så har man vel et ca øyemål?:p for ikke snakke om str guide i butikker;)
Det er jo stor forskjell på barn, så størrelseguide i butikken er i grunn ikke så lurtå se på detheller.
 
Hver jul får guttungen klær som er to nr for store. Så vi må ut hver romjul og bytte det som går. Synes dette er veldig kjedelig jeg sier til alke hvilke større gan bruker og str etter den han bruker, men det gpr aldri inn

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app
Klær som er for store, lar vi bare ligge på vent.
 
Klær som er for store, lar vi bare ligge på vent.
I utgangspunktet vi også, men har en gutt som er glad i å få klær og når alle julegavene han får må legges vekk så sitter han der uten nesten noen ting så er det trist. Kjedelig å si til guttungen at det du fikk til jul må vi pakke vekk, og spessielt hvert år.
 
I utgangspunktet vi også, men har en gutt som er glad i å få klær og når alle julegavene han får må legges vekk så sitter han der uten nesten noen ting så er det trist. Kjedelig å si til guttungen at det du fikk til jul må vi pakke vekk, og spessielt hvert år.
Det skjønner jeg.
 
Fikk en strikkadress som var utrolig liten og uten åpnibg til å komme inn i dressen. Kun mulighet til å åpne en knapp i halsen. Var også med strikka sokker som jeg ikke fikk på ham når han var nyfødt engang... Blir nok fine dukkeklær engang :)
Hvordan hadde de tenkt at en skulle få ungen inni dressen? hehe måtte le litt
 
Jenta vår fikk en bukse, sånn harem-lignende en, med mange forskjellige farger. Den ser helt latterlig ut og ser ut som noe som tilhører et klovnekostyme! Husker ikke hvem vi fikk den av. Har aldri brukt den.
 
Svigermor har hatt en tendens til å kjøpe jenteklær til gutten vår :p
Samme her! Fordi hun er så glad i lilla. Skjønner ikke hvordan hun kan gå glipp av å se at hun står midt i jenteavd. :p
Fikk også en hjemmestrikka lue av ei venninne en gang. Den var alt for stor og hele var strikka i vrangbord.Og så hadde hun bare knytt på en tynn tråd på hver side til å knyte under haken på baby! :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Svigerfamilien har en tendelse til å kjøpe gutteklær og typiske gutteleker til jentene her.De ønsker seg gutte barnebarn
 
Back
Topp