Har babyene deres begynt å skifte øyefarge ennå?

FrkVerpesyk

Gift med forumet
Marsboerne2017
Februarbarna 2020
Det er selvfølgelig altfor tidlig å si ennå hvilken øyefarge de søte små kommer til ende opp med, men jeg er nysgjerrig på om dere ser noen forskjell i øyefargen ennå?
 
Tror de er i ferd med å bli litt lysere blå, ja, spent på hvilken farge de ender opp med da jeg selv har grønne øyne, mens sambo har lysebrune og storesøster har blå :)
 
Ja, jeg syns de er blitt mye lysere. Det blir gøy å se hvor lyse de blir og hvilken farve :) jeg har grønne og mannen har blå. Storebror han lyyyseblå
 
Njaei, tror ikke det. Mine større barn har ikke fått endelig øyenfarge før langt over 1 år, eldste tok det fire år, så det blir spennende å se hvor vi ender :)
 
Nei, er nok alt for tidlig her.. Føler vi ligger etter i alle tråder som blir startet, siden mini kom sent i mars :p Fremdeles er øynene hans mørk blå, med en brun/grønnlig sirkel rundt pupillen :)
 
Ja de siste dagene har jeg sett at de har blitt noe lysere. Hun er 2 mnd og 1 uke.
 
Her er de mørke ytterst og lysere inn mot pupillen, bpde jeg og mannen har mørke grå-blå øyne, så er ikke sikkert de blir så mye lysere.
 
Først var øynene grå, nå har de blitt mørkeblå.
 
Litt tidlig her også etter bare åtte uker, men jeg synes øynene hennes har begynt å bli mørkere. De er dyp stålgrå og helt lik som storebroren ble født med. Han har endt opp med brune øyne, så jeg tenker vel det kan bli brune på lillesøster også. Jeg har blå, mens mannen har mørke grå/brune.
 
Back
Topp