Har baby begynt å le?

Guttemamma22

Elsker forumet
Januar 2017
Februarhjertene2017
Tenker på med lyd, sånn typisk baby latter?

Mini lo for første gang i går og det var så gøy å høre på at jeg nesten lo meg ihjel selv. Hjertet smeltet. Klarte ikke få han til å gjøre det igjen, så det ble med den ene gangen foreløbig
 
Mi jente lo et par ganger forrige uke. Den lyden var helt magisk. Jeg fikk tårer i øynene av det. Nå har hun ikke ledd på noen dager
 
Min smiler med lyd, men vet ikke om jeg vil kalle det latter helt enda...:D Veldig koselig uansett og gleder meg til det blir skikkelig babylatter!! :happy:
 
Last edited:
Mi har hatt et par skikkelige latterkuler når jeg snakker til henne [emoji173]
 
Min ler mye - skal innrømme at det er så hyggelig, så vi herjer og tuller mye, noe som trigger han veldig [emoji7]
 
Lo en gang men ikke så lenge. Bare kort etter det
 
Hun begynte med litt klukking for noen uker siden, og i dag lo hun da jeg løftet henne over hodet og hun kunne se ned på meg. Rasende festlig å se mamma fra den vinkelen! :D

Er så vittig,for når jeg tenker på deg ser jeg for meg en hund:p og da er det ikke rart hun ler:laughing025
 
Jenta vår ler, og det morsomste hun vet er når jeg holder henne i sittende stilling foran meg med ryggen hennes mot magen min og så gjør vi knebøy mens pappan står mot oss og gjør det samme, i takt og utakt :D

Hvis vi gjør dette hver dag burde det bli sprettrumpe på meg innen sommeren er over :p
 
Back
Topp