Har alle fireåringer selskap?

Lisajenta12

Gift med forumet
Julimammaer 2016
Jenta vår hadde bursdag i sommerferien og da bhg begynte igjen var det en måned siden. Føler at bursdagen er forbi nå.. "Burde" vi feire allikevel? De er bare fire på samme årskull i bhg.
 
Her har alle fireåringer barnebursdag.

Jeg synes det er rart å feire bursdag en måned etter/før. Legger alltid barnebursdager til en dag innen en uke unna bursdagen.
 
Her har alle fireåringer barnebursdag.

Jeg synes det er rart å feire bursdag en måned etter/før. Legger alltid barnebursdager til en dag innen en uke unna bursdagen.
Ikke sant. Det var lur regel. Hun har jo glemt at hun hadde bursdag..
Her var det felles ferie i bhg pluss termin på lillebror to uker før bursdagen. Synes det er litt ungt men ser at de koser seg veldig.
 
Her feirer de fra 4 år. Vi har en som har bursdag i begynnelsen av juli, så hun feirer før ferien, og en i slutten av juli, han feirer etter ferien:)
 
Her var guttungen 5 første gong han hadde skikkelig barneselskap. Han begynte i bhg 1 mnd før han fylte 4, så han kjente knapt ungane der til bursdagen. Då inviterte vi heller eit par venninner med barn frå åpen barnehage.

Jenta hadde besøk då ho fylte 4, hadde gått eit år i bhg og hadde lært korleis det "pleier" å vere.

Viss jenta di ikkje tenker over det, trur eg gjerne eg hadde latt det vere for i år.
 
Her fyller gutten vår 4 år i september. Men har har ej sakt noet att han vill feire men BHG barnen. Har bara sakt ifra Va han vill ha med før kaka i BHG nær han fyller år.
Blir det fel av oss å la de vara sånn eller ska me prøva få samla BHG likavæl?
 
Nei, ikke her vi bor. Her feire de gjerne ikke før de begynner på skolen. Jeg synes det er sent, så vi har feiret de 2 siste årene i bhg også. Men nå har ikke vi mye familie rundt oss her vi bor da. Noe mange av de andre barna har her i nabolaget
 
Min feiret ikke 4 års dagen sin med de fra barnehagen. Hadde 3 familie besøk og jeg var ganske gravid, så orket rett og slett ikke. Men hun fikk kake med seg i bhg på dagen sin, og var mer enn nok fornøyd med det. Og det er flere på avdelingene hennes som ikke har feiret 4 års dagen enn det er som har feiret.
 
Har alle andre 4 åringer bursdags selvskap synes jeg dere fint kan holde 1 mnd seinere :)
Personlig planlegger vi ikke ha barnebursdag selvskap før 1 klasse hvis ikke alle andre har det, kan ikke la vår datter være eneste som ikke har :p
 
Back
Topp