Har alle fått gravidmage nå?

Ser nå at ungene hadde det gøy på badet i dag ja... *vaske bort*
 
Hadde på meg en tettsittende regnjakke i morges da det er rundt 8 grader og regn her nå. Skikkelig vår. Var litt gøy å se i speilet for jeg ser skikkelig gravid ut :) Ikke bare feit :p 17+3.
 
ac5dfa5279e6ce3498df5600ffd5047e
 
Åhh, alle de fine gravidmagene! <3

Jeg kan ikke si at jeg har fått en så veldig synlig babymage enda, dessverre. Jeg og min forlovede ser litt forskjell, men tror ikke det er så mange andre som gjør det (ikke når jeg står ihvertfall). Får en bitteliten kul når jeg ligger på rygg da, og det er så koselig!

image.jpeg

Håper magen popper skikkelig frem start da :love2 Er 19 uker på vei og er gravid for første gang :)
 
Åhh, alle de fine gravidmagene! <3

Jeg kan ikke si at jeg har fått en så veldig synlig babymage enda, dessverre. Jeg og min forlovede ser litt forskjell, men tror ikke det er så mange andre som gjør det (ikke når jeg står ihvertfall). Får en bitteliten kul når jeg ligger på rygg da, og det er så koselig!

Vis vedlegget 167808

Håper magen popper skikkelig frem start da :love2 Er 19 uker på vei og er gravid for første gang :)
Hahahaha!! Min ser til tider lik ut når jeg legger meg ned. Har funnet ut at hun trives best på høyre side inntil videre :p
 
Back
Topp