Handler pappaen også babyting?

M

Moderator Steffen

Guest
På egenhånd? Eller er det kun du som står for innkjøp av babysaker? Handler han kanskje litt sammen med deg? :)
 
Så lenge jeg ikke ber han om å handle noe så er det pent lite :) handler noe artige saker på
EBay [emoji23]
 
Han har vært med å handle, men det er fordi jeg har bedt han bli med. Jeg har masse erfaring med barn, og han har ingen erfaring - så han er nok litt usikker på hva vi trenger og sånt. Han har valgt ut enkelte ting når jeg har presentert alternativer, så jeg prøver å inkludere han på den måten:p
 
Ikke ennå, men vi har handlet veldig lite. Han har sagt at han skal betale vognen og bilstolen når vi får komt oss avgårde og handlet litt :)
 
Samboeren er som regel med på det meste, har vel kun kjøpt litt klær uten han. Ellers er det han som har sagt vi må kjøpe det og det no snart (begynner å få litt panikk no når det nærmer seg ;) ) :)
 
Samboeren min har mer dilla på babyklær enn meg [emoji23] Har måtte stoppe han flere ganger for at det ikke skal ta av [emoji23]
 
Han var med da det skulle handles inn til førstemann og delvis til andremann. Men nå forholder han seg rolig og lar meg styre skuta [emoji4] Vi trenger fint lite så det er helt greit for meg at han holder seg unna [emoji23]
 
På egenhånd? Eller er det kun du som står for innkjøp av babysaker? Handler han kanskje litt sammen med deg? :)
Nei, jeg har shoppet og bestemt alt. Men mannen min og kjæresten min var med på å bestemme hva slags vogn og bilsete vi skulle ha. Og kjæresten var med på å hente vogna.
 
Han er med å handler de større tingene. Ellers er det jeg som ordner. Jeg vet jo hva som trengs siden det er min tredje (og hans første)
 
Her driter han fint lite i hva jeg handler. Det er heller sånn "Trenger han det da?" :bored:
Men han er veldig opptatt av å hente ned det vi allerede har fra loftet. :) Som feks babysengen (som jeg håper vi finner skruene til)
 
Han har vært med å handle, men denne gangen har jeg gått mest bananas på egenhånd [emoji23]
 
Her er pappaen veldig engasjert og vi brukte lang tid sammen på å bestemme hvilken vogn vi skulle ha (selv om det var jeg som fikk siste ordet :p) og hvilken bilstol og stellebord :) det er vårt første barn og vi har sammen diskutert og blitt enige om de største tingene og har delt på utgiftene til disse selvfølgelig, men de fleste småtingene som klær, flasker og diverse småting som (jeg tror) vi trenger har jeg ordnet fordi det har vært viktig for meg :) jeg jobber i barnehage og tror hvertfall jeg har litt kontroll på hvilket utstyr som kan være greit å ha, som hvilken sovepose, vogn og hvilke klær som er greie å ha :p
 
På egenhånd? Eller er det kun du som står for innkjøp av babysaker? Handler han kanskje litt sammen med deg? :)

Nei. Har gitt han ansvaret for noen ting, men endt opp med å ordne selv, som sist. ,
 
Det er jeg som har stått for innkjøp av klær. De store innkjøpene har jeg gjort research på i forkant, men han har vært med for å se på alternativene. Så langt har jeg fått alt jeg har sett meg ut i forkant[emoji5][emoji56]
For en eller annen grunn vil han velge ut termometer og det skal han lett få lov til! Babycall og andre tekniske ting skal han også få velge ut da han er flinkere på sånne ting enn meg.
 
Er litt rart hvordan de fleste damene får gjøre sånne valg i fred. Vogna skal jo brukes vel så mye av han etter hvert..
 
Back
Topp