Handla dere mye gravidklær?

Kjøpte noen bukser, gensere og topper.. og en shorts som var sykt digg å ha på sommeren :) ellers hadde jeg en del sommerkjoler med stretch som magen fint fikk plass i :) ja, også en fleecejakke fra Stormberg som var kjekk å ha utover høsten!
 
Et par tights og bukser, samt noen gensere. Jeg kjøpte ikke sånn altfor mye egentlig.
 
Det ble endel. La på meg greit, og pga klesstilen min før graviditet passa lite av klærne etterhvert. Liker stramme bukser og topper.
Var bare gensere fra den vanlige garderoben min som fungerte etterhvert.
 
Til nå har jeg klart meg med tre bukser og tre gravid-gensre da jeg har litt kjoler, topper og annet som passer fra før. Men nå som jeg har åtte uker igjen begynner gravidbuksene å bli strand på leggene og det er trangt. Veldig lite fristende å kjøpe mer når jeg har så kor tid igjen ...
 
Er 20+4 nå, og har kjøpt en bukse. Den ble kjøpt inn i uke 6, da jeg var skikkelig oppblåst. Nå er magen helt flat, så mine vanlige bukser passer fremdeles. Går nok til innkjøp av mer klær når jeg blir litt større :)
 
Hittil har jeg kjøpt én tights.
Skal invistere i ei gravidbukse som sitter litt bedre enn den jeg har fra forrige svangerskap, men det er ikke førstepri.
Bruker mye treningstights, hjemme, på tur med hunden og som «studieklær» ;)
 
Før graviditeten brukte jeg mye høylivsbukser, så de ble raskt for små, og mange av overdelene mine tidlig for korte ettersom de passet til høylivsbuksene.

Har kjøpt 3 bukser (1 svart, 1 jeans og 1 joggebukse). 1 snekkerbukse som dessverre ikke ble så mye brukt før den ble for liten. Ellers 3 t-skjorter som har blitt flittig brukt sammen med cardigan. Kjøpte et par gensere på nett, men de ble lite brukt pga kjip kvalitet i stoffet. Har kjøpt 4 kjoler, både til pent og hverdags, men passet på at disse kunne brukes enten til amming eller hadde fasong som gjør dem fine når magen (forhåpentligvis) forsvinner. Kjøpte 1 varm ullgenser, men den har jeg til tross for kulden nesten ikke fått brukt fordi jeg har gått fra å være frysepinn til konstant overopphetet :p
 
Har kjøpt en del gravidbukser fra HM som jeg kan variere med og to gensere. Har lyst på strømpebukser da det var ubehagelig med vanlig forrige hælj :hilarious: Tightsene på HM satt ikke noe fint på meg så får se om jeg bare kjøper noen vanlige i stedenfor.
 
Jeg handlet lite. 2 bukser og et par t-skjorter på slutten da magen ble kjempestor. Har mye som fint kan brukes som gravid, i alle fall en god stund.
 
Har kjøpt 5 bukser, 2 tights, 3 gensere, 1 kjole og 2 strømpebukser [emoji28] har ikke klart å gå i annet enn gravidbukse siden uke 6, så har måttet ha litt. Også er det så fint med klær som fremhever gravidmagen [emoji7] har også kjøpt en jakke, men den kan brukes både som vanlig jakke og som bærejakke etter graviditeten [emoji4]
 
Handlet veldig mye godt tøy. For å føle meg vel men og for å kose meg,endelig var det min tur :)
 
Back
Topp