Hallo:)

Isabells

Forelsket i forumet
Marsipanene 2019
Nå sniker jeg meg inn her jeg og, har snoket litt de siste ukene, men har valgt å ikke være så aktiv hittil. Jeg er 10+2 i dag etter menstermin og 10+4 Etter tidlig ul i uke 6. Ble gravid i februar, men mista da i uke 7, så valgte derfor å avvente litt med forum denne gangen. Etter formen å bedømme går det bedre denne gangen, for jeg er så dårlig at det er til å grine av, men forhåpentligvis gir det seg om noen uker. Så uansett, hei :)
 
Hei, gratulerer og velkommen så masse inn hit til oss
 
Nå sniker jeg meg inn her jeg og, har snoket litt de siste ukene, men har valgt å ikke være så aktiv hittil. Jeg er 10+2 i dag etter menstermin og 10+4 Etter tidlig ul i uke 6. Ble gravid i februar, men mista da i uke 7, så valgte derfor å avvente litt med forum denne gangen. Etter formen å bedømme går det bedre denne gangen, for jeg er så dårlig at det er til å grine av, men forhåpentligvis gir det seg om noen uker. Så uansett, hei :)
Hei :) velkommen hit, og gratulerer så masse :)
 
Heisann hoppsann :) man får trøste seg med at den dårlig formen gir gode resultater til slutt :)
 
Hei på deg :)

Velkommen og gratulerer så masse, krysser fingrene for at alt går bra denne gangen :Heartred
 
Gratulerer så mye, og velkommen inn hit!
 
Nå sniker jeg meg inn her jeg og, har snoket litt de siste ukene, men har valgt å ikke være så aktiv hittil. Jeg er 10+2 i dag etter menstermin og 10+4 Etter tidlig ul i uke 6. Ble gravid i februar, men mista da i uke 7, så valgte derfor å avvente litt med forum denne gangen. Etter formen å bedømme går det bedre denne gangen, for jeg er så dårlig at det er til å grine av, men forhåpentligvis gir det seg om noen uker. Så uansett, hei :)
Hei og velkommen hit! ;)
 
Back
Topp