Hallo ladies :)

2x 24November

Forumet er livet
VIP
Her var det ikke mye liv gitt. Siste innlegg 26 juni :P er det ingen som er her lenger i det hele tatt? (har ikke selv vært her på en evighet)
Men idag kom jeg innom her og skulle mimre litt, og prøvde åpne en del tråder på "våre viktigste tråder". Bl.annet fødetråden, fødselshistorer, m.fl, men kommer ikke inn på noen av de. er det bare her eller er de sletta eller noe?? 

 
Ja, det begynner å bli lenge siden noen skriver noe her inne. Har også vært innom, men ingenting. Men vi alle er vel travelt opptatt med vårt. Har ikke så mye tid lenger.
 
Jeg har og vært innom å sett på de tiiiidligste trådene her. Utrolig vittig å lese!
 
Forumet har byttet plattform og endret helt utseendet :).
Våre viktigste tråder o.l. ligger nå på andre "adresser" enn tidligere, så linkene fungerer ikke lenger. Men de kan letes frem, for de er her inne hos dere enda. Så kan evt den tråden med viktigste tråder redigeres og "klistres" på topp igjen. De klistra trådene/topptrådene mistet sitt klister etter overgangen, rett og slett. Skal se om jeg har litt tid til overs for å lete frem litt av trådene deres om dere er interesserte :)
 
Back
Topp