Hadde du halsbrann i svangerskapet?

Etpar ganger på slutten av svangerskapet fikk jeg litt tendenser men ikke skikkelig halsbrann heldigvis :)
 
Sliter med det nesten hver dag nå, og mange netter. Samarin, melk og holde meg unna matvarer jeg vet trigger er det som funker her. Og stable opp med masse puter om natten, sover jeg flatt er jeg dømt til å våkne av halsbrann og sure oppstøt :mad:
 
Med Vesla hadde jeg halsbrann igjennom hele svangerskapet.
Det eneste som hjalp var flytende Gaviscon.
Kunne ikke forlate huset uten flaska i veska!

Denne gangen har jeg sluppet unna det verste.
Får det kun når jeg drikker litt for mye kaffe, spiser sterk mat osv.
 
Flytende gaviscon, og å la være mat med mye syre, fett eller sterkt krydder.
 
Flytende gaviscon, fra uke ti ca :eek:


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, noe veldig og. Levde nesten på lovehearts den siste tiden av svangerskapet!
 
Det slapp jeg heldigvis.
 
Ja skikkelig ille også. Sov sittende fra uke 30 og utover. Brukte flytende gaviscon i begge svangerskapene, men på slutten av andre fant jeg link tyggis på apoteket som et alternativ som fungerte veldig bra :)
 
Hadde moderat halsbrann fra ca uke 25 i første svangerskap. Da hjalp flytende gaviscon.
Hadde kraftig halsbrann de siste ukene, da hjalp ingenting! Kunne hjelpe med feks gaviscon i ca 10 minutter før det kom tilbake...

Er inne i uke 10 i svangerskap nr to nå, og hatt halsbrann i flere uker allerede! Hjelper med gaviscon tyggetabletter da, men smaker ekkelt synes jeg. Men bedre det enn halsbrann
 
Ja, helt ekstremt. Hjalp innimellom med link-tyggis mot halsbrann, men det var kun når den ikke var så ille. Kastet opp flere ganger daglig på grunn av halsbrann.
 
Back
Topp