Hadde du ein lik fødsel som mor di?

  • Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet
Nei! Likt svangerskap med hyperemesis men min fødsel sist tok 3 timer mot hennes på 32 timer. Med meg altså.
 
Hun hadde raske fødsler og jeg hadde en rask 1. Fødsel. Nr 2 er ikke født
 
Forsåvidt kjappe fødsler begge to, men svangerskapene er ulike. Mine var helvete og hennes var himmelen [emoji14] Og tross for raske fødsler er jeg rimelig sikker på at mamma er bygd for å føde og min kropp er garantert ikke bygd for det ;)
 
Min mor hadde to korte fødsler. Fra rier/vannavgang til barna var ute gikk det ca 5 timer med begge to. Ingen komplikasjoner. Mitt første barn tok det 20 timer fra riene startet til barnet var ute - måtte forløses med vakuum og endte i ruptur grad 3b. Så ingen hjelp fra mor her gitt :p Andre fødsel ble keisersnitt.
 
Jeg ble satt i gang begge gangene, men vi har begge hatt raske og intense fødsler.
Skulle gjerne spurt henne ut litt mer nå som jeg har født også, men hun rakk dessverre aldri å møte mine barn
 
Ikke i nærheten en gang ho hadde lette fødsler og jeg en lang og tung en håper på bedre fødsel nu :)
 
Nei. Hun hadde lang og treg fødsel. Min fødsel gikk veldig raskt!!
 
Min fødsel var kjempe lik mamma sine fødsler :)
Fra riene startet: 10 timer
Fra pressriene kom: 30 min
Vannet gikk rett før pressriene kom, sånn 1 min før ;p
Men nå skal det sies at min gutt hadde ansiktet rettet litt opp, nesten stjernekikker :-O Og i tillegg fikk jeg epidural, så hadde det ikke vært for det hadde det kanskje gått enda fortere ;-P
 
Jeg fødte normalt å hun hadd 4 keisersnitt å 1 normal fødsel hun ikke vil snakke om.. fødselen til min avdøde søster.. så vet ikke noe likheter
 
Ikke så lik, men i etterkant fikk jeg vite at min fødsel kunne lignet på bestemor på mamma sin side.

Hun hadde ganske raske fødsler, og min husker jeg knapt...
 
Første fødselen min var en del raskere enn mamma sin:) Og jeg håper virkelig ikke min neste fødsel om 4-5 mnd blir som hennes andre.... Den var ikke bra:eek:
 
Nei, hun kjente svært lite rier før hun hadde nesten full åpning, fødslene hennes tok 5 og 2,5 timer. Jeg gikk med rier i 7 timer og fødselen tok 14 timer :)
 
Nei.
begge startet likt med overtid og at vannet gikk først før riene, og at det var mer enn 24 timer fra vannet gikk til babyen kom ut. men min mor måtte ta hast keisersitt på meg. Fikk jeg en vanlig fødsel som gikk ganske greit
 
Back
Topp