• Sandviks tilbyr en rekke produkter og tjenester til barn og barnefamilier. Vi kjenner norske barnefamilier godt, og kan tilby dere produkter av høy kvalitet til svært gunstige priser.

Babyverden er Norges ledende nettsted for deg som prøver å bli gravid, er gravid eller har barn. Hos oss skal du enkelt finne svar på spørsmål som dukker opp i denne begivenhetsrike tiden. Og du finner alltid oppdatert og riktig informasjon om graviditet og småbarnstid.

På Babyvärlden ska du enkelt kunna finna svar på frågor som dyker upp i den intensiva tiden som gravid/småbarnsförälder, och alltid hitta ny, uppdaterad och korrekt information efter ämnesområde.

Yhdessä alusta alkaen. Niinhän se on: Raskaana oleminen ja elämä lasten kanssa on ihanaa ja antoisaa, paitsi silloin kun se on hirveää ja yhtä sotkua. Meillä ei sievistellä, mutta ei toisaalta lietsota turhaa kurjuutta. Tule meille sellaisena kuin olet!

Babyverden er Norges ledende nettsted for deg som prøver å bli gravid, er gravid eller har barn. Hos oss skal du enkelt finne svar på spørsmål som dukker opp i denne begivenhetsrike tiden. Og du finner alltid oppdatert og riktig informasjon om graviditet og småbarnstid.

Hadde du ein lik fødsel som mor di?

En tråd i 'Svangerskap og fødsel' startet av Moderator Linda, 3 Jan 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. Moderator Linda Administrator Moderator VIP

Eller var det ei heilt anna oppleving? :)

2. amliv88 Gift med forumet Novemberlykke 2016 ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Ja! Veldig like :)

3. Nænnæn Glad i forumet

Ganske like! :)

4. HåpefulleLuna Flørter med forumet

Veldig lik!

5. Oh Dear Prøver på nummer to VIP Januar 2017

Min første var i alle fall ganske lik hennes første, ja. Men hun har jo født 4 ganger, med en del forskjeller.

6. Emilie2015 Forelsket i forumet Desemberglede 2015

Veldig lik! :)

7. Sylvanas Forumet er livet Sommerfuglene 2017

Nei. Hun hadde kjappe fødsler og spydde masse, mens min fødsel var gjennomsnittlig lang.

8. Boblefrua Forumet er livet

Nei. Hun var skapt til å føde, det var ikke jeg:p

9. sogn78 Forumet er livet VIP

Første var ganske lik. Andre fødselen hennes gjekk veldig raskt, hadde sett for meg at min skulle vera like rask, det var den ikkje;)

10. Kakedeig Glad i forumet Septembermødre <3

Min var mye kjappere enn hennes. Hos henne gikk fostervannet før riene, de måtte ta mitt på sykehuset, og den var helt grønt.
    Men begge to hadde fine fødselsopplevelser.
    Så nei tror de var ganske forskjellige :)

11. Veslejenta88 Forumet er livet

Mine var raskere, lettere og jeg måtte ikke sy som hu måtte. Mine fødsler og min mormors fødsler er helt like.

12. Kakemonster88 Trives på forumet :) jentene i juni13 VIP Januar 2017

Ganske like :)

13. NinjaInPyjamas (bygdejente) Gift med forumet Marsboerne2017

Ikke på noen måte.

14. Gullis! Glad i forumet

Tre vidt forskjellige fødsler på både henne og meg. Hennes andre var styrtfødsel, min tredje var ekstrem styrtfødsel-det er det eneste like.

15. MrsWinchester Flørter med forumet

Nei, omtrent stikk motsatt på første, og ikke akkurat lik med andre..

16. Musemor med tre søte små Ko-ko sa gjøken Marsmellows-15 VIP Aprilbarna`15

Min første var veldig lik min mors første.
    Resten ikke

17. S25 Forelsket i forumet

Veldig lik :) Begge over tida, begge satt i gang, begge fødte uten smertelindring og begge var oppe og gikk rett etter fødsel :)

18. TenkerPåNr2 <3 Gift med forumet Augustmødrene 2014

Første var lik. Unge som ikke ville ut, og endte med hasteks.
    Fødsel 2 var ulik :)

19. Lykketreff Glad i forumet Julibaluba 2017

Nei, men tiden mellom vannavgang og fødsel var ganske lik :) vannet gikk ca 12 timer før hos oss begge to.

20. Luxx Flørter med forumet

Veldig lik, rask fødsel som startet en uke før terminen. Vannet gikk ikke og det syntes ikke at jeg var gravid i det hele tatt. Akkurat som min mor med meg. :)

Del denne siden