Hadde du økt sexlyst i svangerskapet?

Jeg fikk ekstrem lyst når jeg ventet datteren vår. Det var utrolig slitsomt da jeg var alene om å føle mye lyst. Hvis det blir et søsken håper jeg at lysten blir moderat/liten...
 
Fram til nå (uke 13) har lysten vært helt borte.. Eller, jeg har jo litt lyst men det er nok kvalmen som får det siste ordet :-S
Merker jeg er mer tent på ettermiddag/ kveld enn etter leggetid. Selvsagt gidder jo ikke gubben å ha sex før han har lagt seg... (blir sikkert for mye avledning og påkledning for han), så det ender med at det ikke blir sex i det heletatt :-(
 
Nope. Svært dalende lyst.
 
I første trimester ville jeg ingenting, resten av svangerskapet ville jeg masse :p
 
Nei, første trimester turte jeg knapt hoste. :p (Selv om jeg vet veldig godt at hverken sex, eller orgasmer er farlig under svangerskapet.)
Jeg var så dårlig i svangerskapet, både med hyperemesis og bekkenplager, så selv om det lille jeg orket var desto bedre enn vanlig (mulig fordi det var så sjeldent jeg orket :p), hadde jeg ikke lyst til annet enn å ligge helt stille for meg selv. :'D

Håper neste runde går lettere. :)
 
Nei, ikke i det hele tatt. Lysten forsvant helt.
 
Første/andreman.... merker ingen forskjell.
Har lyst hele tiden hahaha
 
Ja
 
Ja, når kvalmen begynte å gi seg rundt 18-20 uker :)
 
Ja, skjeden ble trangere så det var nesten som jeg gikk små kåt hele tiden.
 
Nei.. frister lissom ikke. Men går å tenker på det..kanskje litt bare for hans skyld :confused: og fordi jeg føler det å ha sex er noe som hører til i et forhold.
 
Er i første trimester nå og har null sexlyst. Kunne like gjerne vært aseksuell,sex føles helt fjernt. Som er merkelig for meg, for vanligvis er jeg ganske seksuelt aktiv. Håper det blir bedre i andre trimester.
 
Jeg er gravid med første nå, og sexlysten forduftet i det jeg ble gravid. Håper den kommer tilbake igjen snart, synes det er kjipt å ikke ha noe lyst..
 
Back
Topp