Hadde du økt sexlyst i svangerskapet?

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Med første mann fikk jeg aldri nok!

Med andre så var det helt stopp

Mens nå med 3 er det som normalt :) litt mindre nå da som jeg har så vondt. Å det er tungt :p
 
Merker ikke noe forskjell(enda), men så har vi så og si sex hver dag også. Eneste jeg merker forskjell på er at jeg får orgasme mye fortere :p
 
Last edited:
Med nr en fikk jeg ikke nok. Med nr to klarte jeg ikke tanken en gang.
Virkelig forskjellige lyster.
 
Første barn hadde jeg ikke lyst på så mye sex og spesielt mot slutten tvang jeg meg selv. Denne gangen, jeg hadde veldig lyst i starten, jeg ville ha sex hver dag, men er snart 30 uker - tenker ikke på det i det hele tatt. Har ikke lyst, vil ikke, orker ikke...
 
Å herregud nei o_O sex var kvalmende og som en plikt, bare slitsomt, spesielt mot slutten, jeg ble stor, 115 kg med masse halsbrann og lite søvn, og så skulle han hompe på meg... Bare bevegelse var vondt, huff :/

Bedrer seg nå da :) jeg har til og med tart initiativet ;)
 
Ikke i første trimester :p
Men andre trimester økte sexlysten veldig, så sank den litt i tredje trimester :p
 
Nei. Eide ikke sexlyst og syns mannen stinka høgg. Var ufattelig sårt og trist i grunnen. Ikke at vi ikke hadde sex i seg selv, det overlever man en periode, men at jeg ikke kunna fordra å ha han i nærheten, syns han lukta såååå vondt :(
 
Siste gang vi hadde sex var faktisk natta snuppa ble til ;) ellers var SÅ kvalm at orket ikke å tenke på sex verken mæ eller mannen min, han følte veldig synd i mæ. Med første man var mer sexy ja!
 
Hadde veldig økt lyst under svangerskapet. Merket det samme i det som endte i MA etter 11 uker og.
 
Back
Topp