Habituell abort

Så bra at du har fått medisiner.
Jeg har ikke fått påvist årsak til abortene, men går på albyl-e blant annet nå. 7 uker imorgen og andre UL utover i uka.
Krysser fingrene for at vi alle kommer i mål denne gangen
Ja, er veldig glad for å ha fått medisiner, håper det er det som skal til!
Jeg har sneket litt inne på september så jeg har sett deg der :) krysser alt jeg kan for oss ❤️
 
Spørsmål til dere erfare damer; er det vanlig med småblødninger når man bruker crinone og albyl-e?
Jeg har resepter klare som jeg skal hente ut så snart jeg forhåpentligvis tester positivt, og lurer på hva jeg kan vente meg.
Har mistet 2 ggr siden sommeren, og kommer til å gå med nerver i høyspenn for å se blod neste gang..
Og da er det bare tragikomisk om jeg skal bruke hjelpemidler som kan gi meg blødninger... :-/
 
Spørsmål til dere erfare damer; er det vanlig med småblødninger når man bruker crinone og albyl-e?
Jeg har resepter klare som jeg skal hente ut så snart jeg forhåpentligvis tester positivt, og lurer på hva jeg kan vente meg.
Har mistet 2 ggr siden sommeren, og kommer til å gå med nerver i høyspenn for å se blod neste gang..
Og da er det bare tragikomisk om jeg skal bruke hjelpemidler som kan gi meg blødninger... :-/
Jeg har blødd minimalt denne gangen, bittelitt rosa crinone rester noen ganger og en gang litt rosa på papiret etter innvendig ul. Kan igrunn ikke kalle det blødning. Men ja albyl e gjør jo blodet tynnere og crinone Føres inn med en slags aplikator, fortgjort å komme borti slimhinne som blør fort.
Har foresten gått overraskende bra å bruke det for min del.
 
Jeg har blødd minimalt denne gangen, bittelitt rosa crinone rester noen ganger og en gang litt rosa på papiret etter innvendig ul. Kan igrunn ikke kalle det blødning. Men ja albyl e gjør jo blodet tynnere og crinone Føres inn med en slags aplikator, fortgjort å komme borti slimhinne som blør fort.
Har foresten gått overraskende bra å bruke det for min del.

Så bra! Det er vel like individuelt som alt annet, men er bare å spent på hvordan det vil gå neste gang.
Mitt første sv skap var helt ukomplisert, men nå skulle alt plutselig bli så vanskelig... skulle ønske jeg var like naiv og uvitende som dengang for da hadde jeg bekymret meg litt mindre..
 
Jeg har blødd minimalt denne gangen, bittelitt rosa crinone rester noen ganger og en gang litt rosa på papiret etter innvendig ul. Kan igrunn ikke kalle det blødning. Men ja albyl e gjør jo blodet tynnere og crinone Føres inn med en slags aplikator, fortgjort å komme borti slimhinne som blør fort.
Har foresten gått overraskende bra å bruke det for min del.

Er det mye rester som blir liggende av crinonen? Klinete?
 
Så bra! Det er vel like individuelt som alt annet, men er bare å spent på hvordan det vil gå neste gang.
Mitt første sv skap var helt ukomplisert, men nå skulle alt plutselig bli så vanskelig... skulle ønske jeg var like naiv og uvitende som dengang for da hadde jeg bekymret meg litt mindre..
Ja huff det så lite greit å bekymre seg så mye som man gjør etter å ha mistet. Jeg hadde to ukompliserte svangerskap etterhverandre og har nå mistet tre på rappen. Nervene henger i en tynn tråd, men man får jo ikke gjort så veldig mye fra eller til. I tillegg har jeg alderen som ikke er på min side.
 
Er det mye rester som blir liggende av crinonen? Klinete?
Ja endel rester som kommer ut innimellom, er lissom litt papir ish, vått smuldret papir( finner ingen bedre beskrivelse) ikke så veldig klinete men endel utflod en liten stund etter «dosa» er satt.
Absolutt ikke så ille som jeg på forhånd trodde, syns det går helt greit å bruke.
 
Spørsmål til dere erfare damer; er det vanlig med småblødninger når man bruker crinone og albyl-e?
Jeg har resepter klare som jeg skal hente ut så snart jeg forhåpentligvis tester positivt, og lurer på hva jeg kan vente meg.
Har mistet 2 ggr siden sommeren, og kommer til å gå med nerver i høyspenn for å se blod neste gang..
Og da er det bare tragikomisk om jeg skal bruke hjelpemidler som kan gi meg blødninger... :-/
Du kan få blødninger.
Albyl-e eller annen blodfortynnende kan jo gjøre at man blør mer eller at det virker som mer enn det ville gjort uten.
Progesterontilskudd kan irritere slimhinnene som jo er ekstra blodfylte som gravid.
 
Spørsmål til dere erfare damer; er det vanlig med småblødninger når man bruker crinone og albyl-e?
Jeg har resepter klare som jeg skal hente ut så snart jeg forhåpentligvis tester positivt, og lurer på hva jeg kan vente meg.
Har mistet 2 ggr siden sommeren, og kommer til å gå med nerver i høyspenn for å se blod neste gang..
Og da er det bare tragikomisk om jeg skal bruke hjelpemidler som kan gi meg blødninger... :-/
Jeg har ikke hatt noen blødninger, heldigvis! Så jeg har dessverre ikke svar på spørsmålet ditt, men ønsker deg masse lykke til neste gang❤️ :)
 
Så fint, alltid godt å lese at mange får en etterlengtet skatt til tross for hab ab diagnosen ❤️
Hva slags oppfølging fikk du?
Vet ikke om jeg husker alt...Men etter at jeg begynte å blø i det fjerde svangerskapet også så fikk jeg ultralyd 1-2 ganger i uken til og med uke 12 og ganske ofte ultralyd etter det også. Hver uke var jeg hos fastlegen, hos jordmor og eller på sykehuset for sjekk. I tillegg ble jeg sykemeldt 100% ut uke 12 og så delvis i noen perioder senere i svangerskapet. Det var egentlig et styr å ha mange kontroller, men jeg ble beroliget av å høre hjertet hennes banke. Fastlegen min som ikke var noe særlig hyggelig under de første svangerskapene ble veldig hyggelig mot meg i det siste svangerskapet, jeg kunne stikke innom for å få høre hjertelyden så ofte jeg ville.
 
Da er jeg ferdig utredet for hab ab offentlig også, og de kunne ikke finne noe galt. Mannen har litt lite svømmere men de er supersvømmere 85% av dem, så ikke noe å si på det.
De tror det kan være alder og uflaks som er grunnen til abortene.
Fikk hilse på lille knøttet i magen som sprella rundt og ikke ville være i ro. Får nå også fler tul offentlig som oppfølging. Tar foreløpig en ul av gangen og klarer ikke glede meg helt ennå
 
Da er jeg ferdig utredet for hab ab offentlig også, og de kunne ikke finne noe galt. Mannen har litt lite svømmere men de er supersvømmere 85% av dem, så ikke noe å si på det.
De tror det kan være alder og uflaks som er grunnen til abortene.
Fikk hilse på lille knøttet i magen som sprella rundt og ikke ville være i ro. Får nå også fler tul offentlig som oppfølging. Tar foreløpig en ul av gangen og klarer ikke glede meg helt ennå

Så flott at du får tett oppfølging nå! Det er jo ingen garanti, men hjelper litt for hver gang man får se den lille astronauten... Jeg lever fortsatt i angst, selv om jeg har kommet til 14+0. Klarer liksom ikke helt å tro at det virkelig skal bli noe av...

Håper virkelig du får din bittelille helt i mål denne gangen! Masse lykke til [emoji1303]
 
Så flott at du får tett oppfølging nå! Det er jo ingen garanti, men hjelper litt for hver gang man får se den lille astronauten... Jeg lever fortsatt i angst, selv om jeg har kommet til 14+0. Klarer liksom ikke helt å tro at det virkelig skal bli noe av...

Håper virkelig du får din bittelille helt i mål denne gangen! Masse lykke til [emoji1303]
Man får ingen garanti, skulle ønske mann fikk det:) håper vi kommer oss i mål denne gangen. Angsten kommer til å være der til unga er trykket ut og blir bytta ut med andre bekymringer:)
 
Da er jeg ferdig utredet for hab ab offentlig også, og de kunne ikke finne noe galt. Mannen har litt lite svømmere men de er supersvømmere 85% av dem, så ikke noe å si på det.
De tror det kan være alder og uflaks som er grunnen til abortene.
Fikk hilse på lille knøttet i magen som sprella rundt og ikke ville være i ro. Får nå også fler tul offentlig som oppfølging. Tar foreløpig en ul av gangen og klarer ikke glede meg helt ennå
Skjønner følelsen.
Godt alt står bra til nå. Kjedelig å ikke finne svar sånn at man kan "fikse", men vi har også egentlig uflaks som årsak sånn sett. Dog ser det jo ut til at riktig progesteron gjør susen...
 
Håper alt står bra til med alle her inne :) det var visst ikke vår tur denne gangen heller :/ BO oppdaget 7+3.. Vi krysser fingrene for at den 6. Gangen blir en lykkelig historie!
 
Håper alt står bra til med alle her inne :) det var visst ikke vår tur denne gangen heller :/ BO oppdaget 7+3.. Vi krysser fingrene for at den 6. Gangen blir en lykkelig historie!
Ånei dette var trist❤️ Skal krysse det jeg kan for deg. All ære til deg som ikke gir opp. Ta godt vare på deg selv. Stor klem fra meg❤️
 
Håper alt står bra til med alle her inne :) det var visst ikke vår tur denne gangen heller :/ BO oppdaget 7+3.. Vi krysser fingrene for at den 6. Gangen blir en lykkelig historie!
Så leit å høre.
Håper dere kan komme i mål snart
 
Jeg har også bare mistet to ganger... Tom fostersekk i oktober 15 i 11. uke og utskrapning i dag etter tidlig ul i går i uke 10. Tom fostersekk igjen.... Litt usikker på hva jeg skal gjøre nå.... Har lyst på en liten igjen, men redd for at det samme skal skje igjen
 
Jeg har også bare mistet to ganger... Tom fostersekk i oktober 15 i 11. uke og utskrapning i dag etter tidlig ul i går i uke 10. Tom fostersekk igjen.... Litt usikker på hva jeg skal gjøre nå.... Har lyst på en liten igjen, men redd for at det samme skal skje igjen
Trist du måtte oppleve dette igjenn❤️
Forstår at du er redd, bo er vel ganske sjelden?
Håper du tør prøve igjenn snart når du får det litt mer på avstand. Jeg fikk hjelp av privat gyn etter å ha mistet andre gangen.
 
Trist du måtte oppleve dette igjenn❤️
Forstår at du er redd, bo er vel ganske sjelden?
Håper du tør prøve igjenn snart når du får det litt mer på avstand. Jeg fikk hjelp av privat gyn etter å ha mistet andre gangen.

Ut ifra det jeg har funnet ut på nettet så er det bare ca 5% som opplever bo to ganger på rad. Trur jeg skal beholde legetimen jeg skulle ha i uke 12 og spørre legen om ting... var inne på tanken å avbestille, men no trur jeg bare at jeg skal bruke den.....
 
Back
Topp