Habituell abort

Håper det går fint
Vi får støtte oss på hverandre. er ikke klar for å stikke nesa inn i september-gruppa enda
Næmmen har du også fått positiv test?? ❤️❤️❤️Det har jeg ikke fått med meg. Jeg venter ei god stund til med å loffe over til september. Så koselig om vi kunne gått inn der å blitt der sammen til september. Jeg håper og krysser for det
 
Hvorfor skulle den være feil?
Fordi jeg ikke tør være for positiv, er så redd skuffelsen blir for tøff å takle om det går dritt igjen. Og fordi de testene har virka sååååååååå svake alle sammen utenom den i dag.
 
Næmmen har du også fått positiv test?? ❤️❤️❤️Det har jeg ikke fått med meg. Jeg venter ei god stund til med å loffe over til september. Så koselig om vi kunne gått inn der å blitt der sammen til september. Jeg håper og krysser for det
Håper på det.
Ja, var ganske sikker på nyttårsaften da symptomene kom akkurat som de pleier. Har fått positive tester noen dager nå. 4+0 til mandag er første milepæl. Altfor skummelt og alt for langt frem enda
 
Håper på det.
Ja, var ganske sikker på nyttårsaften da symptomene kom akkurat som de pleier. Har fått positive tester noen dager nå. 4+0 til mandag er første milepæl. Altfor skummelt og alt for langt frem enda
Oi da er vi nesten like langt, er litt usikker på hvor mange dpo å sånn jeg er nå. Men ikm var ca rundt nyttårs aften. Kjempe skummelt er dette❤️
 
Oi da er vi nesten like langt, er litt usikker på hvor mange dpo å sånn jeg er nå. Men ikm var ca rundt nyttårs aften. Kjempe skummelt er dette❤️
Absolutt skummelt ja!
Fryktelig langt frem, tør ikke tenke lenger enn ,mandag kjenner jeg... Glad for hver dag som går og alt virker bra...
 
Jeg har "bare" mistet to ganger. MA, oppdaget i uke 11 (foster 7,5 uker) og uke 9 (egg sluttet å utvikle seg helt i starten, uke 5 - 6). Har nå fått resept på Albyl-E, men har ikke turt å begynne å ta dem enda... Progresteron var i følge min gyn helt uaktuelt, dyr medisin, og siden jeg har vært gravid ville det ikke være nødvendig. Tenker hun sikkert har rett i det:) Selv om jeg kun har mistet to ganger skal jeg etterhvert til gyn, og har også fått beskjed om å ta noen blodprøver tredje dag i neste mens. Husker ikke helt hva, men LH og tre andre...

Det jeg lurer på er: Disse kromosonprøvene dere tar, hva gir de for svar egentlig? Spør meg litt om jeg vil vite det om det er forhøyet risiko for kromosonfeil. Hvor sikre er disse prøvene? Hva forteller de? Ser fort for meg at de eventuelt kun skaper mer bekymring for meg, for det er vel uansett ikke noe som kan gjøres? For jeg tror ikke jeg ville klart å avslutte ett eventuelt svangerskap med mindre diagnosen var en sikker dødsdom. (Vi har ett friskt barn fra før, så da må det vel være mulighet for det igjen...)


Jeg har også mistet to ganger og ønsker å begynne på Abyl E. Kan jeg spørre deg hvilken gynekolog du fikk dette av? En i Oslo?
 
Tror ikke det går denne gangen heller, det bittelille av symptomer er borte. Frykter nok en MA, er så deppa og lurer på om vi noen gang klarer å komme i mål.
 
Tror ikke det går denne gangen heller, det bittelille av symptomer er borte. Frykter nok en MA, er så deppa og lurer på om vi noen gang klarer å komme i mål.
Nei og nei, håper du tar feil. Få ul over helgen[emoji173]
 
Nei og nei, håper du tar feil. Få ul over helgen[emoji173]
Håper jeg også❤️ Men tviler
Skal ringe på mandag å høre om de klarer å skvise meg inn til en ul. Blir så sliten å lei meg, kroppen min vil tydlighvis godta alt og ta vare på det som ikke kan bli noe, og i tillegg tviholde på det. Vet jeg tar sorgene på forskudd nå men er såååååå redd for ny MA med påfølgende cytotec hæl.....
 
Tror ikke det går denne gangen heller, det bittelille av symptomer er borte. Frykter nok en MA, er så deppa og lurer på om vi noen gang klarer å komme i mål.
Skjønner frykten. Det er dog normalt at symptomer kommer og går.
Håper frykten din ikke er reell. Når får du UL?
 
Skjønner frykten. Det er dog normalt at symptomer kommer og går.
Håper frykten din ikke er reell. Når får du UL?
Håper den frykten kunn er tull, men er sånn det har vært de tre gangene og det har jo gått galt. Har egentlig ikke time før 25 Jan, selv om gyn sa jeg burde komme i uke 6. Ringer de på mandag jeg, og håper de har tid før 25.
Hvordan går det med deg?
 
Håper den frykten kunn er tull, men er sånn det har vært de tre gangene og det har jo gått galt. Har egentlig ikke time før 25 Jan, selv om gyn sa jeg burde komme i uke 6. Ringer de på mandag jeg, og håper de har tid før 25.
Hvordan går det med deg?
Det er jo enda halvannen uke dit. Lenge! Håper di får komme inn før og alt er bra.

Jeg venter på UL. Er engstelig og avventende egentlig... ingen grunnlag for å tro det ene eller det andre.
 
Det er jo enda halvannen uke dit. Lenge! Håper di får komme inn før og alt er bra.

Jeg venter på UL. Er engstelig og avventende egentlig... ingen grunnlag for å tro det ene eller det andre.
Håper virkelig du kommer i mål denne gangen❤️
Skulle jo få ta hcg prøver hos fastlegen min ( 1 t kjøring hver vei til gyn) var å tok den første, men så lite oppdatert som han er så ville han ikke ta prøve nr to før etter to uker. Fikk melding av han på fredag da at det var bare å komme å ta prøve nr to, skulle bare snakke med damene på kontoret. Ser ikke vitsen med det da det blir 1 1/2 uke imellom. Hadde jo kunnet roet meg litt om doblingstiden var Ok.
 
Håper virkelig du kommer i mål denne gangen❤️
Skulle jo få ta hcg prøver hos fastlegen min ( 1 t kjøring hver vei til gyn) var å tok den første, men så lite oppdatert som han er så ville han ikke ta prøve nr to før etter to uker. Fikk melding av han på fredag da at det var bare å komme å ta prøve nr to, skulle bare snakke med damene på kontoret. Ser ikke vitsen med det da det blir 1 1/2 uke imellom. Hadde jo kunnet roet meg litt om doblingstiden var Ok.
Blir kanskje litt langt intervall for å se doblingstid sånn sett, men du kan jo få en indikasjon på nivået ift hvor langt du er...

Tusen takk.

Hvor langt er du nå da?
 
Har akkurat nå bikket 6+0 ca ikke helt sikker på når El var. Tok første hcg 4+4. Ringer gyn først også får jeg se ang hcg prøve to. Er jo så fæle disse første ukene, skulle ønske man kunne spolt seg frem til uke 13.
Når skal du ha første ul?
 
Har akkurat nå bikket 6+0 ca ikke helt sikker på når El var. Tok første hcg 4+4. Ringer gyn først også får jeg se ang hcg prøve to. Er jo så fæle disse første ukene, skulle ønske man kunne spolt seg frem til uke 13.
Når skal du ha første ul?
Hadde vært greit å spole frem til man visste eller var trygg ja.

Skal ha når jeg er 6 uker. Er ikke fullt 5 enda
 
Back
Topp