Ha troa på at det går bra neste gang?!

WCE

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Jeg regner med det er flere som har mistet sent og blitt gravid på ny/fått barn?

Jeg og mannen har ei jente sammen på 3 år som kom etter første prøverørsforsøk (han har nedsett kvalitet derfor prøverør). Så etter det på to år har vi hatt 3 tidlige SA og 2 MA (en oppdage i uke 10 hvor det stoppet opp i uke 9 og en oppdaget nå i uke 17, men foster målt til 14 uker).
Har tatt utredning for habituell abort, vi begge har tatt kromosomprøver, jeg har tatt alle nødvendige prøver utenom hysteroskopi som jeg venter på time til. Legene tror vel ikke de finner noe på hyst fordi jeg har født to ganger (jeg har en sønn fra tidligere forhold). Jeg er normalvektig, ingen av oss røyker og jeg har ingen sykdommer.

Nå vet ikke vi årsaken til at lille jenta vår døde, men vi vil gjerne prøve igjen uavhengig av hvorfor det skjedde. Men det er vanskelig å holde motet oppe og tro at det skal gå bra? Det som holder meg positiv er at vi har ei sammen og har klart det før. Hva i alle dager er årsaken til alle disse abortene? Flere som har opplevd å miste mange ganger som vil dele sin historie? Kjenner jeg har et behov for å snakke med andre i samme situasjon eller som har vært i samme situasjon.
 
Be om tilgang på "vi som har mistet" skjult

tenker masse på dere
 
  • Liker
Reactions: WCE
Enig med Eskimonika, der har vi gravid på nytt tråd blant annet
 
  • Liker
Reactions: WCE
I oktober 2016 kom mine 2 tvillinggutter til verden med hks i uke 25, etter at vannet mitt hadde begynt å lekke allerede i uke 19/20. Grunnen til at det skjedde fikk vi aldri vite. Vi var vel bare maks uheldig [emoji22] Begge gutta døde etter 1 døgn. 2,5 mnd etter de døde så ble jeg gravid på nytt, og sitter i dette øyeblikket med en snart 4 mnd gammel baby på armene[emoji170] han ble født ett snaut år etter sine storebrødre[emoji170] har også en gutt på snart 3 år[emoji4]

Dette er ikke likt din historie, men vi bare si at det er mulig at alt går bra neste gang[emoji4][emoji170] jeg var veldig redd i det siste svangerskapet for at noe skulle skje, men det er man nok etter at noe sånt har skjedd uansett. Men jeg fikk veldig god oppfølging denne gangen med ultralyd hver 14 dag[emoji4]

Beklager så mye for tapet deres[emoji170] det er helt grusomt å gå igjennom!
 
Back
Topp