Høyde

R.T.

Forelsket i forumet
Hei! Hvor høy er deres toåringer? Man sier jo at de blir dobbelt så høy som nå når de blir voksne.

Min er 84 cm, så da vil hun bli ca 168 :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vesla mi er 89,8, så om det er sant som du sier, så blir hun like under 1,80. Det blir like høyt som faren :p Jeg er 1,65.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det er vel bare en pekepinn da, ikke nøyaktig cm. Og har vel litt og si om de f.eks begynner å røyke tidlig eller andre ting som stopper vekst. Men mest sannsynlig blir din mye høyere enn min :) blir spennende og se :) jeg er selv bare 162 og mann 180.
 
Jeg aner ikke hvor høy hun er. Har dere vært på 2årskontroll eller? Her venter jeg på innkalling. Og etter å ha lest dette ble jeg jo veldig spent på hvor høy hun er :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg aner ikke hvor høy hun er. Har dere vært på 2årskontroll eller? Her venter jeg på innkalling. Og etter å ha lest dette ble jeg jo veldig spent på hvor høy hun er :p


Sent from my iPhone using BV Forum

Har du ikke blitt innkalt enda? Vi var på kontroll innen en uke før eller etter (husker ikke) bursdagen.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
mi er 25 mnd nå, og 86 cm. Hun er 10 uker prematur og var bare 40 cm ved fødsel så har virkelig tatt igjen :D
 
Mi e 86 cm nu og 11,5 kg;)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
Sønnen min var 90 cm på 2 års kontrollen. Hele 6 cm lengre, enn hva jeg var på min 2 års kontroll. Så spengt på om han blir like høy som faren sin (194 cm).
 
Har ikke blitt innkalt enda. Skal stikke innom å høre med dem imorgen :)
Vi har heller ikke blitt innkalt. Ringte litt før hun ble to for å sjekke at det ikke var noe jeg hadde glemt å skrive ned, da sa de det ikke skulle være kontroll før 2,5 år, jeg ville få innkalling i posten. Enda ikke fått noe... Jeg måler henne hjemme jeg, har sånn plakat på veggen.
 
Back
Topp