Håpet om en regnbuebaby❤

Synne89

Forelsket i forumet
Himmelbarn
Dagene går virkelig sakte fra eggløsning til testdag! Testdagen er egentlig mandag, men prøver på lørdag❤
Håper virkelig vår regnbuebaby kommer snart❤
 
Ja de dagene er virkelig lange. Lykke til og håper dere snart er gravid igjen <3
 
Uff da :(
 
Neeeei [emoji20] [emoji20] Klem te dæ [emoji173] Veit korsen det føles, ikke nå artig i det heile tatt [emoji20] Æ skjønna dæ så godt.. De fleste ane ikke kor tøft det e å vær prøver.. En skikkelig berg og dalbane.. Det e skittøft! E nokk ei fattig trøst akkurat nu, men ønska dæ masse lykke til neste prøveperiode, og håpa du får babydrømmen oppfylt fort! [emoji254]
 
hva er en regnbue baby? =)
 
hva er en regnbue baby? =)
En baby man får etter man har mistet en baby i spontanabort, dødfødsel, baby som dør etter fødsel og krybbedød.
 
En baby man får etter man har mistet en baby i spontanabort, dødfødsel, baby som dør etter fødsel og krybbedød.


ååååh.
håper virkelig du blir gravid snart Synne89
 
Dagene går virkelig sakte fra eggløsning til testdag! Testdagen er egentlig mandag, men prøver på lørdag[emoji173]
Håper virkelig vår regnbuebaby kommer snart[emoji173]

Hvordan går det med deg Synne89? Husker at vi var i januar17-forumet samtidig. Venter på at en liten regnbuebaby skal flytte inn jeg også :)
Klem [emoji173]️[emoji173]️
 
Fortsatt ikke regnbuebaby i magen. Men har eggløsning i løpet av helgen og fått noen nye tabletter av gyn så håper de funker
 
Regnbuebabyen er endelig i magen❤ Krysser alt jeg har og ber om at dette skal gå bra!
 
Regnbuebabyen er endelig i magen❤ Krysser alt jeg har og ber om at dette skal gå bra!
Gratulerer så masse ❤️❤️ Lykke til videre og måtte den vokse seg stor og sterk :)
Hvor langt er du på vei nå?
 
Gratulerer! :Heartred
 
Back
Topp