Håper på svar... overvektig og hormon prevensjon

B

Bare innom

Guest
Hei. Har et spørsmål som jeg håper å få svar på. Jeg har p stav og er overvektig. Har vert kvalm av-og-på nå i noen uker,men har ikke tenk noe særlig over det før en venninne sa til meg at p stav gav mindre effekt ved overvekt. Altså..... stemmer dette...? Har prøvd å finne noe på nettet ang dette men håpte kanskje noen hadde erfaring eller vet med sikkerhet..
Ellers god påske
 
Er selv overvektig. og har p-stav.
P-staven er like sikker uansett vekt.
Jeg har iallefall hatt min i 4 år uten å bli gravid på den :)
 
Lenge siden du fikk satt inn p-staven?
Hvis det er over 2 år så kan det være et tegn at den begynner å bli tom.
Jeg fikk graviditetssymptomer da min første begynte å bli tom, da fikk jeg tilleggspreparat for å få nok hormoner via p-pille.(minipille), rett og slett for å slippe å gå rundt med graviditetssymptomer som ikke stemte. Ble undersøkt med både ultralyd og blodprøver for å sjekke at jeg ikke var gravid.
 
Mener den ble satt inn i august 2015.. tror du fortsatt den kan nærme seg tom? Hmm, trodde den skulle være 3 år.. begynner å bli veldig lei av de kvalmebygene som blir kastet over meg når som helst på dagen.. ...
 
Mener den ble satt inn i august 2015.. tror du fortsatt den kan nærme seg tom? Hmm, trodde den skulle være 3 år.. begynner å bli veldig lei av de kvalmebygene som blir kastet over meg når som helst på dagen.. ...
Du skal ha et kort som skal ligge i lommeboken din. Der står det nårtid du fikk den satt inn. Viktig å ha med deg ifall det skjer en ulykke og helsepersonell på sykehuset ikke fjerner den ved et uhell.
Jeg hadde graviditetssymptomer i 1 år før jeg byttet til ny når den første hadde vært inne i 3 år.
Ble bedre når jeg gikk på minipillen samtidig for å få tilført nok hormoner sånn at kroppen sluttet å tulle med graviditetssymptomer.
 
Back
Topp